Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@14:51:31 GMT

محمدی: میدان دادن به جوان ها هزینه دارد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۱۶۴۱

محمدی: میدان دادن به جوان ها هزینه دارد

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: سطح رقابت های آسیایی در این دوره بسیار بالاست.

به گزارش "ورزش سه"، روز نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا در دهلی نو با یک طلا، یک نقره و 2 برنز برای ایران به پایان رسید. ایران در جدول امتیازی تیمی در پایان روز اول پایین تر از هند قرار گرفت و فعلا شانس اول قهرمانی محسوب نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته امروز با توجه به حضور کشتی گیران باتجربه تری همچون پرویز هادی، مصطفی حسین خانی و جواد ابراهیمی، مربیان تیم ملی امیدوار هستند نتایج بهتری از روز نخست به دست بیاید.


غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره نتایج کشتی گیران در 5 وزن اول به "ورزش سه" گفت: اول از همه این را بگویم که سطح مسابقات کشتی آزاد بسیار بالاست و تیم های مدعی با تمام نفرات اصلی خود به هند آمدند. شما فینال دیروز وزن 65 کیلوگرم را نگاه کنید، فینال مسابقات جهانی در آسیا تکرار شد. در اوزان دیگر هم خیلی از مدعیان حضور داشتند. این کار بچه های ما را سخت می کرد.


وی افزود: در 5 وزن اول می دانستیم کار سختی داریم چون بیشتر نفرات ما جوان بودند. بازهم خدا را شکر در 4 وزن صاحب مدال شدیم و سعی می کنیم در 5 وزن دوم عملکرد بهتری داشته باشیم. هدف ما قهرمانی است و اگر هم نتوانیم به آن برسیم، به هر حال باید بدانیم که میدان دادن به جوان ها هزینه دارد.


محمدی در پایان گفت: هدف اصلی ما در ابتدا کسب سهمیه المپیک در تمام 6 وزن و بعد از آن هم موفقیت در المپیک 2020 است. باید تمرکزمان را روی این مسابقات بگذاریم.

کشتی غلامرضا محمدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی غلامرضا محمدی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۱۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان

 مسابقات فوتبال جام روستایی شهرستان مریوان با شرکت ۲۶ تیم از روستا‌های شهرستان‌های مریوان، سروآباد و شویشه برگزار شد و از سوی مردم این منطقه مورد استقبال فراوانی قرار گرفت.

 دیدار فینال این رقابت‌ها بین ۲ تیم «چوین» و «نی» برگزار شد که تیم «نی» توانست با سه گُل بدون دریافت هیچ گُلی حریف خود را شکست دهد و عنوان قهرمانی را بدست آورد.

جایگاه دوم این رقابت ها به تیم «چوین» رسید و تیم «به رده سپی» نیز در جایگاه سوم ایستاد.

 معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان در این مراسم اظهار کرد: مواردی همچون اخلاق مداری، همبستگی و اتحاد که به عنوان شعار مسابقات نیز تعیین شده بود از سوی تیم‌های شرکت کننده به خوبی رعایت شد.

فرزاد خاکی گفت: شاهد صحنه‌های دیدنی در این مسابقات بودیم و این مسئله نمایانگر ترویج فرهنگ اخلاق مداری در میادین ورزشی است.

در آیین اختتامیه مسابقات فوتبال روستایی شهرستان مریوان «بیژن ذوالفقارنسب» پیشکسوت نامدار رشته فوتبال استان کردستان و کشور حضور داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس