Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-06@15:17:50 GMT

درآمد «سخوز» 83 درصد رشد کرد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۱۹۴۵

درآمد «سخوز» 83 درصد رشد کرد

پول نیوز - آمار تولید و فروش «سخوز» حاکی از آن است که این سیمان ساز در بهمن ماه بیش از دی ماه فروش داشته و در مجموع رشد مطلوبی در درآمدزایی ثبت کرده است.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «سیمان خوزستان» یازدهمین ماه از سال جاری را با تحقق 513 میلیارد ريال به پایان رساند که از فروش دی ماه 12 درصد بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین دلیل رشد درآمد در این ماه افزایش نرخ فروش محصولات است؛ به طوری که نسبت به دی ماه افزایش 11 درصدی نشان می دهد.

در مجموع، «سخوز» توانسته طی دوره 11 ماهه منتهی به بهمن سال 98 به درآمد 4552 میلیارد ريالی دست یابد که از درآمد دوره مشابه سال 97 حدود 83 درصد بیشتر است.

علاوه بر افزایش نرخ فروش، رشد حدود 2 برابری مقدار فروش نیز در جهش درآمدها مؤثر بوده است.



لازم به توضیح است که «سخوز» در صورت های مالی دوره 9 ماهه سال جاری برآورد کرده بود تا پایان سال جاری 4695 میلیارد ريال درآمد عملیاتی شناسایی کند. با توجه به تحقق 4552 میلیارد ريال درآمد طی 11 ماه، قطعا شرکت می تواند از رقم پیش بینی شده پا را فراتر بگذارد. انتظار می رود با فرض تحقق 450 میلیارد ريال درآمد در اسفند ماه، جمع کل درآمدهای این سیمان ساز به رقم 5000 میلیارد ريال نزدیک شود. اگر حاشیه سود خالص 22 درصدی محقق شده در دوره 9 ماهه را به کل سال تعمیم دهیم، «سخوز» توانایی تحقق 1100 میلیارد ريال درآمد را دارد که به ازای هر سهم 786 ريال می شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تاپ کدال نرخ فروش فروش محصولات درآمد عملیاتی میلیارد ریال درآمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۱۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: خیران مدرسه ساز در این مدت ۹۸۰ میلیارد تومان از تعهدات خود ررا تحقق کردند که بیش از ۵۰ درصد از تعهدات این سنگرسازان علم و دانش است.

ناصر فتحی افزود: نوسازی مدارس استان با حدود ۱۰۰ نفر پرسنل در کنار بیش از ۱۷۰۰ خیر مدرسه ساز در حال ساخت و تجهیز ۴۵۰ طرح آموزشی پرورشی و ورزشی است.

وی گفت: همواره خیران نیکوکار در کنار دولت به ساخت و ساز فضای آموزشی کمک می‌کنند و در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد فضاهای آموزشی استان به صورت صد درصدی و یا کمتر با مشارکت خیران نیک اندیش در حال اجرا است.

ناصرفتحی ابراز امیدواری کرد در سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۰۰ طرح آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس تحویل دانش آموزان و فرهنگیان استان شود.

دیگر خبرها

  • ۸۲ درصد میانگین بارندگی استان بوشهر تحقق یافت
  • رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • ۸۰ درصد جمعیت اصفهان جزو جامعه کارگری هستند
  • تحقق عدالت فرهنگی با فروش هم‌زمان حضوری و مجازی در نمایشگاه کتاب
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • درآمد ترکمنستان از فروش گاز به چین از روسیه بیشتر شد
  • کاهش فروش آیفون در چین همزمان با شدیدترین افت درآمد سالانه اپل