Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-06@08:07:35 GMT

کرونا یک کارخانه سامسونگ را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۳۶۹۷

کرونا یک کارخانه سامسونگ را تعطیل کرد

به گزارش مهر به نقل از انگجت، به نظر می‌رسد کرونا برای سامسونگ دردسرساز شده است. این شرکت کارخانه تولید موبایل خود در «گومی» واقع در جنوب کره جنوبی را به طور موقت و تا ۲۴ فوریه (فردا) تعطیل کرده است.

این درحالی است که تأیید شده یکی از کارگران این شرکت به ویروس «کووید -۱۹» مبتلا است. این شرکت به همکاران این کارگر اعلام کرده تا خود را قرنطینه کنند و برای ابتلاء به ویروس آزمایش انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کل واحدی که فرد در آن مشغول به کار بوده تا ۲۵ فوریه (پس فردا) تعطیل شده است.

البته به گفته سامسونگ کارخانه‌های تولید تراشه و نمایشگر در بخش‌های مختلف کره جنوبی تحت تأثیر قرار نگرفته‌اند. این درحالی است که شهر گومی در نزدیکی «دائگو» قرار دارد که مرکز شیوع کرونا در کره جنوبی قرار دارد.

در کارخانه مستقر در گومی موبایل‌های رده بالایی ساخته می‌شود که بازار هدف آن کره جنوبی است، البته موبایل‌های تاشو «گلکسی Zفلیپ» و گلکسی فولد نیز در این محل تولید می‌شوند. این امر در کنار ذخایر محدود موبایل سامسونگ مشکلاتی به وجود می‌آورد. حتی چند روز اختلال در تولید به کاهش ذخایر موبایل گلکسی Z فلیپ و رونمایی این دستگاه منجر می‌شود.

البته سامسونگ تنها شرکتی نیست که به دلیل کرونا با مشکل ذخایر موبایل روبرو شده است. چندی قبل اپل نیز درباره کمبود ذخایر آیفون هشدار داد.

منبع: الف

کلیدواژه: کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۳۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)

 

 

 

منبع :فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم) نحوه تولید عطر، ادکلن و اسپری خوشبوکننده بدن در یک کارخانه فرانسوی (فیلم) بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • نخستین کارخانه مشترک میان مصر و آلستوم فرانسه
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • راه اندازی کارخانه تولید پهپاد در چین | تولید MQ-۹ آمریکایی ۳۰ برابر ارزانتر ! | تصاویر
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد
  • گردش دوباره چرخ کارخانه ذوب آهن اسدآباد درخواست کارگران شد
  • یک‌ماه تا افتتاح بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور