Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از چهارشنبه وزش باد و گردوخاک در زاهدان و سایر مناطق مرکزی و با شدت کمتر در جنوب شرق استان آغاز می‌شود. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان با اشاره به صدور اطلاعیه جوی شماره 53 این اداره کل اظهار داشت: بر اساس خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی از روز چهارشنبه وزش باد شدید در زاهدان و نواحی مرکزی استان آغاز می شود که پیامد آن خیزش گردوخاک، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت و افزایش موقتی دمای هواست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواشناسی ایران 98/12/4|آغاز بارش برف و باران شدید در اکثر مناطق کشور/هشدار کاهش 15 درجه‌ای دماهواشناسی ایران 98/12/2|ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبههواشناسی ایران 98/11/30|آغاز بارش برف و باران/ فردا دمای هوا 8 درجه‌ کاهش می‌یابد

وی ادامه داد: با توجه به سرعت باد و محدوده وزش آن پیش بینی می شود کاهش دید افقی در محورهای مواصلاتی  زاهدان-نهبندان، زاهدان-بم و ایرانشهر-بم قابل توجه باشد و تردد در برخی نقاط با اختلال همراه شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: توصیه می شود در زمان غبار آلود شدن هوا از تردد غیر ضروری در فضای باز خودداری و در رفت و آمدهای جاده ای نیز احتیاط شود.

حیدری افزود: بر اساس خروجی نقشه های پیش یابی این شرایط روز سه شنبه در مناطق غربی استان رخ می دهد و مانند زاهدان و نواحی مرکزی تا پنج شنبه ادامه دارد.

وی به نوسانات دمایی استان در شبانه روز گذشته اشاره کرد و گفت: در 24 ساعت گذشته خاش با دمای 6.8 درجه سلسیوس خنک ترین شهر و راسک با دمای 29.3 درجه سلسیوس گرمترین شهر استان شدند.

انتهای پیام/392/ز

R7843/P/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۵۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرم‌ترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با دمای صفر درجه سانتی‌گراد سردترین و فهرج با دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقاط استان بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، امین دریافر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی امروز و فردا جوی نسبتاً پایدار در اثر مناطق استان خواهیم داشت.

وی افزود: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در مناطق شمال، غرب و جنوب‌شرق استان وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود، از این‌رو خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در مناطق مذکور محتمل است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه طی این مدت افزایش ابر، وقوع رگبار باران در برخی از مناطق مرکزی، شمال غرب استان مورد انتظار است، گفت: از بعدازظهر پنجشنبه تا روز شنبه بر سرعت وزش باد در شرق، شمال‌غرب و برخی از مناطق جنوب استان افزوده خواهد شد و کاهش کیفیت هوا در این مناطق دور از انتظار نیست.

وی بیشینه و کمینه دمای شهر کرمان را به ترتیب ۲۴ و ۱۱ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با دمای صفر درجه سانتی‌گراد سردترین و فهرج با دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان بوده‌اند.

کد خبر 750714

دیگر خبرها

  • بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • دمای هوا افزایش می‌یابد
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • گرم‌ترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • وزش باد نسبتا شدید زنجان را فرا می‌گیرد
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • وزش باد شدید، امروز و فردا در قم