Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:24:15 GMT

«ساعت خواب» به جشنواره ای در هند می رود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۵۷۴۷

«ساعت خواب» به جشنواره ای در هند می رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه «ساعت خواب» به‌کارگردانی مینا سادات‌حسینی به بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم GardenCity هند راه پیدا کرد.

«ساعت خواب» روایتگر داستان زنی به نام رویاست. او با شرایطی مواجه می‌شود که همسر، دختر و شغلش را در حال از دست دادن می‌بیند و ... .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره تمامی انواع و ژانرهای کمدی، وحشت، درام، علمی – تخیلی، انیمیشن و ... را در بر می‌گیرد و بیش از هرچیز به دنبال قصه‌گویی خلاقانه است.

نویسنده فیلمنامه «ساعت خواب» بهمن عبداللهی، مدیر تصویربرداری: علی محرابی، صدابردار: میثم حسنلو، تدوین و صداگذاری: محمود نجفی، مدیر تولید: احمد مرادی، طراح صحنه و لباس: الهه ذکایی، تهیه کننده: مینا سادات حسینی و انجمن سینمای جوانان - دفتر تهران بوده و سولماز قاسمی، آرمان عزیزی، نیک‌ناز ظفرنیا، آیدا ابراهیم‌زاده و ... بازیگران آن هستند.

چهارمین دوره این جشنواره ۲۴ فوریه ۲۰۲۰ آغاز به‌ کار می‌کند.

کد خبر 4860715 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد مرادی فیلم کوتاه بهمن عبداللهی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر تئاتر ایران فیلم سینمایی جشنواره موسیقی فجر موسیقی ایرانی دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر کارگردان تئاتر کنسرت موسیقی بازیگر سینما شبکه یک سیما موسیقی کلاسیک موسیقی پاپ پوستر ساعت خواب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۵۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ملی اشکواره حسینی به دور هفتم رسید

جشنواره فرهنگی هنری اشکواره حسینی با شروع به کار دبیرخانه آن به میزبانی آمل به دور هفتم رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، حسین جوادی عصر امروز در جلسه مدیران اجرایی و دبیران اشکواره فرهنگی هنری حسینی از شروع به کار هفتمین دوره این جشنواره در سطح ملی عنوان کرد و گفت: در این دوره نیز با برگزاری شش بخش رسانه، تئاتر خیابانی، عکس، شعر و داستان کوتاه  و بخش کودک و نوجوان به اجرا درمی‌آید. 

وی با اشاره به اینکه در بخش نوجوان چهار بخش سرود گروهی، قصه گویی و نقالی، شعرخوانی و خاطره‌گوی و روایت‌گری فراخوان می‌شود، تصریح کرد: در این دوره اشکواره حسینی از اوایل شهریورماه شروع و اختتامیه آن پانزدهم شهریور ماه سال‌جاری برگزار می‌شود. 

رئیس اجرایی هفتمین اشکواره فرهنگی هنری حسینی با بیان اینکه امسال برای اولین بار با محوریت شهدای راه قدس آثار پذیرفته می‌شود، تصریح کرد: با تأکیدات رهبری در خصوص حماسه بزرگ قدس، تصمیم گرفتیم محوریت این اشکواره را در کنار قیام امام حسین(ع)، شهدای راه قدس نیز باشد تا از زبان هنر به این جریان پرداخته شود.

جوادی از استقبال بالای هنرمندان به این اشکواره در سال‌های اخیر ابراز امیداوری کرد و گفت: خوشبختانه در این شش دوره اتفاقات خوبی افتاد و شاهد پربار شدن این اشکواره بودیم و این باعث می شود تلاش‌مان را بیش از پیش برای بهتر شدن انجام دهیم‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترفندهایی برای سرحال شدن بعد از خواب شبانه
  • چهار معیار مهم سلامتی در ساعت‌های هوشمند
  • دقیقا چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • چهار معیار سلامتی مهم در ساعت‌های هوشمند
  • عادت‌های رایج که مغزتان را نابود می‌کند
  • جشنواره ملی اشکواره حسینی به دور هفتم رسید
  • چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • نتیجه تحقیقی تازه درباره نشستن و تحرک
  • روزانه چند ساعت بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • آلارم آیفون ممکن است شما را از خواب بیدار نکند