Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@20:59:34 GMT

استقلال- سیرجان؛ رفت و برگشت بدون تماشاگر

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۶۷۴۱

استقلال- سیرجان؛ رفت و برگشت بدون تماشاگر

بدون تماشاگر شدن بازی های رسمی ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا می تواند رویای بزرگ فوتبالدوستان سیرجانی را برباد بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، روزی که گل گهر جواز صعود به لیگ برتر را به دست آورد تماشای مصاف با تیم های بزرگ فوتبال ایران یکی از رویاهای بود که برای مردم فوتبالدوست این شهر در دل کویر تعبیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با شیوع ویروس کرونا و بدون تماشاگر شدن بازی ها از سوی ستاد پیشگیری از این ویروس طرفداران سیرجانی با اتفاقی روبرو شده اند که تداعی کننده رویارویی رفت آنها با استقلال در تهران است.


رقابت های هفته بیست و یکم لیگ برتر در حالی طبق برنامه پنجشنبه هفته جاری پیگیری می شود که استقلال باید در سیرجان به مصاف گل گهر برود. دو تیم در بازی رفت که جمعه 12 مهر 98 در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به دلیل محرومیت های انضباطی برگزار و با نتیجه 2-1 به سود شاگردان استراماچونی سرمربی وقت استقلال پایان رفت طعم بازی بدون تماشاگر را چشیده بودند و حالا باید دوباره در سیرجان هم به این شکل مقابل هم صف آرایی کنند.


از آن جا که بعید است تا پایان هفته اتفاقی در خصوص برگزاری بازی ها با تماشاگر رخ بدهد می توان گفت مردم فوتبالدوست سیرجان فرصت میزبانی از یکی از تیم های بزرگ و پرطرفدار پایتخت در ورزشگاه خانگی را از دست می دهند و باید از پای گیرنده های تلویزیونی شاهد رویارویی تیم محبوب شهرشان با شاگردان فرهاد مجیدی در روز پنجشنبه باشند.

استقلال تهران گل گهرسیرجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران گل گهرسیرجان بدون تماشاگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۶۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # جام حذفی ایران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت