Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش‌وپرورش با اشاره به اعلام اسامی طرح ملی مسکن فرهنگیان تا ۶ اسفند گفت: ‌۱۴۵ هزار نفر فاقد شرایط اولیه دریافت مسکن هستند. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷ اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ گودرز کریمی‌فر اظهار کرد: تعداد متقاضیان شاغل و بازنشسته برای دریافت مسکن فرهنگیان در سراسر کشور 309 هزار نفر است که از این تعداد، 75 هزار و 984 نفر واجد شرایط شناخته ‌شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش، فرایند استعلام را جهت تشخیص واجدین شرایط، استعلام چهار‌گانه از وزارت راه و شهرسازی، برای کنترل فرم (ج)، استعلام از سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور بابت دارا بودن سند مالکیت فردی، استعلام از سازمان ثبت‌احوال کشور مبنی بر احراز هویت فردی و نیز استعلام از بانک مسکن جهت دریافت تسهیلات یارانه‌ای اعلام و مبنای پالایش، پیرایش و ویرایش متقاضیان مسکن عنوان کرد.

زمان اعلام اسامی معلمان واجد شرایط در طرح مسکن فرهنگیان مشخص شد145000 فرهنگی در سامانه مسکن ثبت‌نام کردندآغاز به کار سامانه ثبت‌نام فرهنگیان فاقد مسکن

145 هزار نفر فاقد شرایط اولیه دریافت مسکن

کریمی‌فر افزود: 145 هزار و 516 نفر از متقاضیان مسکن فرهنگیان، فاقد شرایط اولیه دریافت مسکن برابر استعلام‌های صورت گرفته شناخته ‌شده‌اند، 87 هزار و746 نفر از فرهنگیان شاغل و بازنشسته، در خود اظهاری اطلاعات اولیه که در سایت maskan.medu.ir بوده است، دچار خطای ثبت اطلاعات شده‌اند و قابلیت استعلام نداشته‌اند که این افراد می‌توانند، مجدداً و با دقت بیشتر اطلاعات اولیه را یک‌بار دیگر در سامانه مذکور که تا پایان هفته فعال خواهد شد ثبت کنند.

مشاهده نتایج اولیه تا 6 اسفند

وی خاطرنشان کرد: تا تاریخ 6 اسفندماه تمام اطلاعات پالایش‌شده در سامانه‌ maskan.medu.ir بارگذاری و  افراد با ارائه کد ملی می‌توانند از نتایج اولیه، مطلع شوند.

شایان‌ذکر است، تأمین 170 هزار واحد مسکونی برابر تفاهم‌نامه بین وزارت آموزش‌وپرورش وزارت راه و شهرسازی با اولویت جامعه هدف و به‌تدریج در طی 3 سال، برای فرهنگیان فاقد مسکن، عملیاتی و تحویل واجدین شرایط می‌شود.

 تفاهم‌نامه ساخت 170 هزار واحد مسکونی ویژه فرهنگیان با وزارت راه و شهرسازی در 7ماده تهیه، تدوین و تنظیم‌شده است و به امضای دو وزیر رسیده است و مدت اجرای این تفاهم‌نامه 3 سال یعنی تا آبان 1401 است.

از شرایط شرکت در این طرح، متقاضیان و افراد تحت تکفل آن‌ها باید فاقد زمین یا واحد مسکونی باشند و از امکانات دولتی مانند زمین، واحد مسکونی، تسهیلات یارانه‌ای خرید و احداث مسکن استفاده نکرده باشند یا به‌عبارت‌دیگر فرم ج در استعلام از سامانه مربوطه راه و شهرسازی سبز باشد.

متقاضی باید متأهل یا سرپرست خانوار باشد و زنان خودسرپرست مشروط به داشتن 35 سال سن می‌توانند در زمره متقاضیان قرار بگیرند. همچنین فرد متقاضی باید حداقل دارای پنج سال سکونت متوالی در شهر مورد تقاضا باشد.

انتهای پیام/

R1014132/P/S2,22/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت آموزش و پرورش فرهنگیان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش فرهنگیان مسکن فرهنگیان راه و شهرسازی دریافت مسکن واحد مسکونی فاقد شرایط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۷۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛  قزوینیان  با بیان اینکه برنامه ریزی و اقدامات لازم جهت تامین اراضی برای متقاضیان واجد شرایط مسکن در استان زنجان در دست اقدام است، گفت: در سال جدید با جدیت پیگیر تامین زمین  هستیم.

وی با بیان اینکه در خصوص تامین زمین جهت احداث مسکن برای متقاضیان نهضت ملی مسکن و طرح قانون جوانی جمعیت با دستگاه های مربوطه تعامل لازم را داریم، افزود: این اداره کل نسبت به اجرای سریع پروژه ها با تمام توان وارد عمل شده و با جدیت پای کار است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: همچنین مراحل ثبت نام، پالایش و ساماندهی طرح قانون جوانی جمعیت توسط این اداره در دست جمع بندی است که در صورت تامین زمین و رفع موانع در ماه های پیش رو، واگذاری زمین به خانواده هایی که شرایط این طرح را دارند انجام می شود.

۲۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در دست ساخت است.

دیگر خبرها

  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • آغاز ارزیابی جهش تحصیلی ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود
  • مجزا برگزار شدن آزمون دانشگاه فرهنگیان از سال آینده
  • انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن