Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@02:50:21 GMT

فردا؛ آغاز بررسی بودجه ۹۹ در مجلس

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۸۰۴۶

عضو هیئت رئیسه مجلس زمان احتمالی برگزاری جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  امیرحسین قاضی زاده هاشمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از فردا(دوشنبه 4 اسفند) روند بررسی بودجه در قوه مقننه آغاز می شود، گفت: جلسات مجلس بدون انقطاع و حتی در روزهای پنج شنبه و تا پایان بررسی بودجه به صورت 2 شیفت یا سه شیفت ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره روند بررسی بودجه در صحن علنی پارلمان، ادامه داد: ابتدا 5 نماینده موافق و 5 نماینده مخالف کلیات بودجه، نظرات خود را اعلام می کنند و سپس رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز از کلیات بودجه دفاع می کند و سپس کلیات بودجه سال 99 به رای نمایندگان گذاشته می‌شود و در صورت تصویب، نمایندگان به بررسی جزئیات بودجه می پردازند.   نماینده مشهد در مجلس با اشاره به معرفی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به مجلس برای اخذ رای اعتماد، تصریح کرد:جلسه رای اعتماد به خاوازی هفته آینده و احتمالاً در یکی از روزهای دوشنبه و یا سه شنبه برگزار شود.   عضو هیئت رئیسه مجلس اضافه کرد: در یکی از روزهای اعلام شده به منظور بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی کار بررسی بودجه متوقف می‌شود و پس از بررسی این موضوع باردیگر کار بررسی بودجه از سر گرفته می‌شود.   منبع: تسنیم

منبع: دانا

کلیدواژه: بررسی بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق

در جریان سفر رئیس دانشگاه صنعتی شریف به عراق، راه‌های گسترش همکاری‌ و تعاملات بین‌المللی در حوزه‌های علمی، پژوهشی و دانشگاهی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، در راستای پیشبرد و گسترش همکاری‌ و تعاملات بین‌المللی در حوزه‌های علمی، پژوهشی و دانشگاهی با عراق، هیئت اعزامی از دانشگاه صنعتی شریف به ریاست موسوی رئیس دانشگاه شریف، به این کشور  سفر کردند.

در این سفر چند روزه موسوی و هیئت همراه با محسن المندلاوی سرپرست و نایب رئیس اول پارلمان عراق و رئیس هیئت امنای دانشگاه الفراهیدی همچنین رئیس دانشگاه بغداد و سفیر ایران در عراق دیدار و گفتگو کردند.

در نشست‌های جداگانه‌ای که با مسئولین این دو دانشگاه صورت گرفت؛ سازوکارها، نحوه گسترش همکاری‌های بین‌المللی در حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی و دانشگاهی، وضعیت و جایگاه دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه بغداد و الفراهیدی و ... از جمله مواردی بود که در این جلسات مطرح و تبادل نظر شد.

هیئت اعزامی دانشگاه شریف با حضور در سفارت کشورمان در عراق با محمدکاظم آل‌ صادق سفیر ایران دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار نحوه حضور دانشگاهی و فناورانه دانشگاه صنعتی شریف به جامعه آموزش عالی عراق از اهم موضوعاتی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • ۱۵۰ شرکت دولتی در نیمه اول ۱۴۰۲ زیان‌ده بودند
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟