Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید جلیلی، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به گشت‌های تعزیرات استان از داروخانه‌ها، اظهار کرد: در روز سوم اسفند ماه، تیم سیار ما به اتفاق اصحاب رسانه از داروخانه‌های سطح شهر بازدید کردند.

رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی افزود: در حال حاضر دو موضوع گران‌فروشی ماسک و اقلام ضد عفونی و امتناع از عرضه این محصولات بهداشتی توسط داروخانه‌ها مطرح است که تاکنون برخوردهایی با داروخانه‌ها صورت گرفته و عده‌ای از آنان ابراز کردند که شرکت‌های پخش، این اقلام را گران توزیع می‌کنند که بررسی این موضوع بر عهده معاونت غذا و دارو علوم پزشکی مشهد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تکذیب خبر مربوط به جمع‌آوری ماسک‌ها از داروخانه‌ها توسط اداره تعزیرات، تصریح کرد: طبق گزارشی که به دستمان رسیده بود، یکی از داروخانه‌های سطح شهر از فروش ماسک خودداری می‌کرد که پس از بازرسی این داروخانه متوجه احتکار ماسک‌ها شدیم، آن‌ها را ضبط کرده و به دانشگاه علوم پزشکی تحویل دادیم تا نسبت به توزیع ماسک‌ها اقدام کند اما از سایر داروخانه‌ها ماسکی جمع‌آوری نشده است.

جلیلی افزود: اکنون در حال بازرسی از داروخانه‌ها هستیم و در صورت وقوع هرگونه احتکار و یا گران‌فروشی، برخورد جدی و لازم صورت می‌گیرد.

کد خبر 4861034

منبع: مهر

کلیدواژه: امید جلیلی تعزیرات حکومتی مشهد انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی راهپیمایی 22 بهمن ویروس کرونا ایلام بارش برف تعطیلی مدارس بوشهر شهرکرد گرگان قزوین بیرجند شیراز داروخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۹۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد

فرزاد سردارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از هشتم تا ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری، ۵۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار استان صورت گرفت که منجر به تشکیل ۶۳ پرونده به ارزش ریالی ۷.۳ میلیارد شد.

وی از انجام ۵۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی طی یک هفته گذشته در سطح بازار استان خبر داد و گفت: ۷۱ مورد تخلف در بازرسی‌های صورت گرفته در سطح بازار کشف شده است.

سردارزاده افزود: در همین راستا برای این تعداد تخلف کشف شده، ۶۳ مورد پرونده برای متخلفین به ارزش ریالی ۷ میلیارد و ۳۵۴ میلیون تشکیل شده است.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار کرد: در مدت یاد شده ۶۹ مورد گزارش مردمی ثبت شده که تخلفات احراز و ۹ پرونده برای این واحدها تشکیل شده است.

سردارزاده ادامه داد: نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی می‌تواند انواع تخلفات مانند گرانفروشی، کم فروشی و غیره را کنترل و رفاه و آرامش را برای شهروندان در سطح بازار فراهم کند.

وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و غیره واحدهای متخلف صنفی را با شماره تلفن ۱۲۴ معرفی کرده و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به اداره کل صنعت، معدن و تجارت موارد تخلف را گزارش کنند.

کد خبر 6098237

دیگر خبرها

  • محکومیت یک فروشگاه لبنیاتی در کرمانشاه به‌علت گران‌فروشی
  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • پیشنهاد عجیب ماسک برای برخورد با دانشجویان معترض
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک