Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران رجبی از پایان تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «87 متر» به کارگردانی کیانوش عیاری تا پایان اسفندماه خبر داد.

مهران رجبی از بازیگران با سابقه سینما و تلویزیون که با حضور در قاب تلویزیون و جان بخشی به کاراکترها لبخند را به گوشه لب مخاطب می نشاند، درباره حضورش در سریال «87 متر» ساخته کیانوش عیاری  به خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: همچنان تصویربرداری در یکی از خیابان‌های تهران ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من در این سریال نقش محسن خلیلی را عهده دارم که با آقای پوردورانی که نقش آن را علی دهکردی بازی می کند برسر آپارتمانی 87 متری با مشکل مواجه می‌شویم؛ این آپارتمان توسط یک کلاهبردار به  افراد مختلف از جمله آقای پوردورانی و خلیلی فروخته شده و داستان با اسباب‌کشی هر دو خانواده ظرف نیم ساعت و مشکلاتی که برایشان به وجود می‌آید آغاز می‌شود.

این بازیگر درباره حضور در اکثر کارهای کیانوش عیاری توضیح داد: ایشان استاد هستند و به عقیده من وقتی پشت مانیتور قرار می‌گیرند یک دانشمند فیلمساز هستند. من به عنوان بازیگر برای بسیاری از کارگردانان جلوی دوربین رفتم اما وقتی جلوی دوربین آقای عیاری حاضر می‌شوم، متوجه نگاه متفاوت ایشان به مقوله بازی می‌شوم. من برای همه کارهایم انرژی و توان می‌گذارم اما ایشان از آن دست کارگردانانی هستند که انرژی متفاوتی را از بازیگر طلب می‌کنند. بازیگر جلوی دوربین آقای عیاری گرفتار می‌شود، زیرا نوع بازی که ایشان می‌خواهند متفاوت است و شاید برخی از بازیگران متوجه این تفاوت نشوند. من که هنرمند نیستم اما  بازی من به دل‌شان می‌نشیند و در این مورد یک هیچ به نفع من است!

رجبی که در ایام دهه فجر سریال «جلال» را روی آنتن شبکه یک داشت، درباره زمان پایان تصویربرداری «87 متر» گفت: آقای عیاری تاکید داشتند که باید تا پایان اسفندماه تصویربرداری به اتمام برسد و بازی من هم تا چند روز آینده در این سریال به پایان خواهد رسید.

وی درباره حضور در سریال «بیگانه ای با من است» به کارگردانی احمد امینی توضیح داد: تصویربرداری سریال در کرج انجام می‌شد که در حال حاضر به پایان رسیده است.
مهران رجبی به تازگی بازی در سریال شبکه خانگی به نام «موچین» با موضوع طنز را به پایان رسانده است.

انتهای پیام/
 

منبع: فارس

کلیدواژه: تلویزیون سینما مهران رجبی تصویربرداری جلوی دوربین مهران رجبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۹۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی

مهران مدیری قصد دارد سریال جدیدی با نام «پدر قهوه» را ویژه انتشار در نمایش خانگی تولید کند.

به گزارش همشهری آنلاین، به‌نظر می‌رسد مهران مدیری بعد از تلویزیون در شبکه نمایش خانگی پرکار می‌شود. او که چندین سریال و رئالیتی‌شو را برای شبکه نمایش خانگی ساخته حالا بعد از برنامه پرمخاطب «اسکار» به سراغ سریال جدید رفته است. شنیده شده سریال جدیدش که پدر قهوه نام دارد، قصه مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان در فیلم‌نت پخش می‌شود. مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، در کار جدیدش بازی می‌کند و شنیده شده ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند. نام پدر قهوه یکی دیگر از سریال‌های مدیری با عنوان «قهوه تلخ» را به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در زمان پخش با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. به‌نظر این سریال هم طنز است.

مدیری در حال حاضر اسکار را در حال پخش دارد که از برنامه‌های جذاب پلتفرم‌ها به‌شمار می‌آید.

دیگر خبرها

  • عکس| اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی بعد از اتمام نون‌خ
  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او
  • نگاهی به طبیعت پارک ملی ساریگل از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام دوست
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • (ویدئو) طعنه بامزه سید جواد هاشمی به مهران رجبی
  • طعنه سنگین سید جواد هاشمی به مهران رجبی (فیلم)
  • سفر به روستای گردشگری توآباد از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • طعنه بامزه سید جواد هاشمی به مهران رجبی
  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی