Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نصاری زاده گفت: چهارمین دوره جشنواره مسابقات قرآن و عترت مساجد شهری و روستایی آبادان با میزبانی مسجدالنبی(ص) اروندکنار برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام «هانی نصاری زاده» در گفت و گویی اظهار کرد: مسجدالنبی (ص) شهرستان اروندکنار میزبان برگزاری چهارمین دوره جشنواره مسابقات قرآن و عترت ویژه مساجد آبادان،اروندکنار،چوئبده و منیوحی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی، هنری خاتم الانبیاء مسجدالنبی (ص) اروندکنار،  افزود:  چهارمین دوره جشنواره مسابقات قرآن و عترت در هفت رشته ؛قرائت، حفظ، ترتیل، نهج البلاغه،اذان، احکام و مداحی در روز (جمعه 9 اسفند) ساعت 8:00صبح آغاز خواهد شد و تا ساعت 9:00شب این رقابت ها به کار خود پایان خواهند داد.

 

وی بیان کرد: آخرین مهلت ثبت نام در این مسابقات تا 7 اسفندماه جاری است و مدیران کانون ها و مربیان مساجد  می توانند اعضای خود را جهت ثبت نام به مسجد النبی (ص) نهرابوچمبه اروندکنار و یا شماره تماس09301212037 معرفی کنند.

 

 وی بیان کرد: شرکت کنندگانی غیر ایرانی و از کشور عراق در این دوره از مسابقات شرکت دارند.

 

 مدیر کانون فرهنگی، هنری خاتم الانبیاء مسجدالنبی (ص) اروندکنار در پایان اظهار کرد:هدف از برگزاری مسابقات قرآن و عترت ،رشد توسعه فرهنگ قرآنی و ایجاد شور و نشاط معنوی در بین بچه های مساجد می باشد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: اروندکنار دوره جشنواره مسابقات قرآن و عترت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود

غفار امانی معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تاکنون سه تیم خارجی از کشورهای گرجستان، ارمنستان و عراق برای شرکت در چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی اعلام آمادگی کرده اند که با گذشت زمان تیم‌های دیگر نیز به این مسابقات اضافه خواهند شد.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در روزهای سوم و چهارم خردادماه امسال، اظهار کرد: حدود ۴۰ داور بین‌المللی قضاوت این مسابقات را برعهده خواهند داشت و نزدیک به ۲۰ خبرنگار طبق هماهنگی‌های صورت گرفته این برنامه ورزشی را پوشش می‌دهند.

این مسوول ادامه داد: همچنین این مسابقات از شبکه‌های ورزش، پنج و استانی اشراق در روزهای پنجشنبه و جمعه (سوم و چهارم خردادماه) به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی یادآور شد: شرکت‌هایی که درخواست تبلیغات دارند می‌توانند به هیأت کشتی استان مراجعه کنند تا بخشی از هزینه‌های این مسابقات توسط اسپانسر جبران شود.

معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان خاطرنشان کرد: این مسابقات با حضور پرشور علاقه‌مندان زنجانی در سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود