Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در پی شیوع ویروس کرونا در کشور بسیاری از ارگان‌ها و دستگاه‌ها با تشکیل جلسه تلاش می‌کنند اقدامات و تجهیزات لازم برای آگاهی‌رسانی، نحوه مقابله با بیماری و مواجهه با بیماران را انجام دهند. بسیاری از دانشگاه‌ها نیز برای پیشگیری از شیوع این بیماری اقداماتی را انجام داده‌اند که در ادامه به برخی از آنان اشاره شده است:

کلاس‌های دانشگاه علم‌ و صنعت به‌صورت سال مجازی برگزار می‌شود

بر اساس جلسه امروز مسئولان دانشگاه علم و صنعت، نحوه برگزاری کلاس‌­های درسی تا پایان سال جاری مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرو اطلاع رسانی‌ های انجام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره احتمال شیوع ویروس کرونا و لزوم انجام تدابیر پیشگیرانه و نیز درخواست­های گروه­های مختلف دانشجوئی برای استفاده از امکانات غیر حضوری، مققر شد تمامی کلاس‌های درسی دانشجویان از شنبه دهم اسفندماه تا پایان سال 98 به صورت الکترونیکی و با استفاده از سامانه LMS برگزار شود.

در چنین شرایطی دانشجویان بدون نیاز به حضور در دانشگاه و با اتصال به سامانه LMS از کلاس­های آموزش الکترونیکی مربوطه استفاده خواهند کرد. در این زمینه مرکز آموزش الکترونیکی ضمن ایجاد امکانات دسترسی و کاربری مربوطه برای کلیه دانشجویان، فایل راهنمای لازم را نیز در اختیار آنها قرار خواهد داد.
در ضمن کلاس­های آزمایشگاهی، کارگاهی و عملی تا انتهای 98 برگزار نخواهد شد، جزئیات برگزاری کلاس های جبرانی دروس عملی متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

خوابگاه‌های دانشگاه تربیت مدرس تعطیل شدند

بر اساس اعلام مدیر امور دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس، تمامی خوابگاه‌های دانشگاه تربیت مدرس تعطیل شده‌اند و تمامی دانشجویان خوابگاهی موظف به تخلیه خوابگاه‌ها هستند. تنها دانشجویان غیر ایرانی امکان حضور در خوابگاه‌ها را دارند که بنا بر تصمیمات اتخاذ شده، در مکانی دیگر اسکان داده می‌شوند.

خوابگاه‌های دانشگاه تربیت مدرس تا پایان هفته تعطیل هستند و زمان بازگشایی خوابگاه‌ها بستگی به مصوبه دولت دارد و هر تصمیمی که دولت در خصوص فعالیت آموزشی دانشگاه‌ها بگیرد، دانشگاه تربیت مدرس نیز از آن تبعیت می‌کند.

خوابگاه‌های دانشگاه تهران تا فردا صبح تخلیه می‌شود

بر اساس اعلام مدیر امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران، خوابگاه‌های دانشگاه باید تخلیه شوند. به همین منظور تمامی دانشجویان خوابگاهی باید تا آخر امشب و یا نهایتا صبح فردا خوابگاه‌ها را تخلیه کنند. مقرر شده است که دانشجویان خارجی دانشگاه تهران در محلی دیگر اسکان داده شوند.

از سرگیری فعالیت‌های آموزشی در دانشگاه تهران و بازگشایی خوابگاه‌ها بر اساس تصمیم‌گیری دولت مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

31 / 320 دانشگاه علم و صنعت دانشگاه تهران دانشگاه تربیت مدرسه دانشگاه مالک اشتر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه علم و صنعت دانشگاه تهران دانشگاه تربیت مدرسه دانشگاه مالک اشتر خوابگاه های دانشگاه دانشگاه تربیت مدرس دانشگاه تهران خوابگاه ها بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام

به گزارش خبرنگار مهر، براساس جدول زمان بندی سامانه نقل و انتقال دانشجویان علوم پزشکی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ دانشجویان از اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تا ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ برای ثبت درخواست در دانشگاه های مبداء و بارگزاری مدارک لازم فرصت دارند.

بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبداء و ویرایش توسط دانشجو از روز شنبه ۲ تیر آغاز شده و تا روز شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ادامه دارد. رسیدگی و اعلام نتیجه اولیه توسط دانشگاه مبدا روز یکشنبه ۱۷ تیر لغایت یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ انجام می شود.

بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط دانشجو از روز دوشنبه یک مرداد ۱۴۰۳ لغایت سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ انجام می شود. بررسی و اعلام نتایج توسط دانشگاه مقصد، تایید نهایی و تثبیت نتیجه نهایی فرایند توسط دانشگاه مبدا و ارسال به دانشگاه مقصد از روز چهارشنبه ۱۷ مرداد لغایت چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ انجام می شود.

کد خبر 6097877

دیگر خبرها

  • دانشگاه تربیت مدرس در میان برترین دانشگاه های ایران قرار گرفت
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • عملیات وعده صادق جهانیان را نسبت به مسئله غزه بیدار کرد
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • پیشنهاد عجیب ماسک برای برخورد با دانشجویان معترض
  • اساس و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل جوان است
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • جذب ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد / برخورد با استادی که شکایت دانشجویی داشت