Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمالی ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات دوم اسفندماه خطاب به منتخبان استان تاکید کرد: برپایی هرگونه جشن انتخاباتی ممنوع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «احد جمالی» امروز (۴ اسفند) در نشست کارگروه فرهنگی، اجتماعی و بهداشت با موضوع «آمادگی برای پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا» ضمن انتقاد از بازنشر اخبار جعلی در شبکه های مجازی در خصوص مشاهده کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: تاکنون هیچ مورد مشکوکی از این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد مشاهده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه اقدامات پیشگیرانه برای پیشگیری از بیماری کرونا به صورت جدی در استان در دست انجام است، اظهار داشت: ماسک و محلول ضدعفونی کننده توسط دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر تامین شود.

 

جمالی تصریح کرد: اماکن و وسایل عمومی شهرهای استان به منظور مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا، هر شب به طور مرتب ضد عفونی و گند زدایی ‌شوند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات دوم اسفندماه خطاب به منتخبان استان، تاکید کرد: برپایی هرگونه جشن انتخاباتی ممنوع است.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: ضد عفونی ویروس کرونا ممنوع پیشگیری کرونا جشن انتخابات کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در بارش های اخیر در تنگ رواق ۷ میلیمتر، علی کرمی دمچنار ۶،چیتاب ۶، کریک ۵، دشت بز ۴، مارگون ۳، سی سخت ۲.۶
 فرودگاه یاسوج یک میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود