Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رئیس کلانتری ۱۲۲ دربند از بازداشت خانمی خبر داد که با پوشیدن لباس پلیس و درجه سرهنگی مدعی بود ضابط قضائی است.

ساعت ۱۶:۵۰ روز گذشته (سوم اسفند) یکی از اعضای شورای حل اختلاف به مداخلات غیرقانونی خانمی با درجه سرهنگی که مدعی بود ضابط قضائی و از مأموران کلانتری ۱۲۷ نارمک است، شکایت کرد.

با تماس تلفنی عوامل انتظامی شورای حل اختلاف، تیمی از مأموران کلانتری به شورای حل اختلاف مذکور مراجعه کرده و به بررسی موضوع پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقیقات اولیه نشان داد خانمی با پوشش لباس کارمندی نیروی انتظامی و اتیکتهای نظامی با درجه سرهنگی، ضمن معرفی خود به عنوان ضابط قضائی کلانتری ۱۲۷ نارمک، در امورات قضائی شورای حل اختلاف دخالت می‌کند.

در استعلامات انجام شده مشخص شد که متهم در کلانتری ۱۲۷ نارمک مشغول به کار نبوده و مدارک وی جعلی است.

متهم برای بررسی تکمیلی به کلانتری دربند منتقل شد و تحت بازجویی اولیه قرار گرفت.

سرهنگ علی قاسمی؛ رئیس کلانتری ۱۲۲ دربند با اعلام این خبر گفت: با دستور قضائی متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار مأموران کلانتری دربند قرار دارد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: شورای حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید علینقیان پور ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در این محور به ۲ دستگاه خودروی کشنده ۴۰ فوت حامل بار مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر هر ۲خودرو را متوقف می‌کنند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از خودروهای متوقف شده پرداخته که در این عملیات تعداد ۱۲ دستگاه لیفتراک خارجی قاجاق که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی بودند کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش لیفتراک‌های قاچاق کشف شده را ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه هر ۲ متخلف برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6097147

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج کشف شد
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت