Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@14:50:17 GMT

فراخوان تهرانی‌ها برای اهدای خون

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۱۶۲۰

فراخوان تهرانی‌ها برای اهدای خون

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر محمدرضا مهدی‌زاده با اشاره به کاهش محسوس حضور مردم پایتخت در مراکز اهدای خون گفت: انتظار ما همراهی بیشتر مردم وفادار استان تهران در این روزها برای نجات جان بیماران نیازمند به خون است.

مدیرکل انتقال خون استان تهران ادامه داد: تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها باعث کاهش شدید اهدای خون شده است و امیدواریم تهرانی‌های نوع‌دوست با در نظر گرفتن نیاز مستمر و روزانه ده‌ها مرکز درمانی به فرآورده‌های خونی، هر چه سریع‌تر و در این روزهای مهم به مراکز اهدای خون مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام روابط عمومی انتقال خون استان تهران، مهدی زاده گفت: این روزها باید نشاندهنده ظرفیت‌های فوق العاده مردم شریف تهران در امور خیرخواهانه همچون اهدای خون باشد که در طول این سال‌ها هر جایی لازم بوده، همه نیازها و کمبودها با مهربانی، وقت‌شناسی و اهدای خون وفادارانه مردم رفع شده است و در این مقطع زمانی هم نیاز به تکرار اتفاقات خوب گذشته داریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اهدا خون کمبود خون سازمان انتقال خون اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهرانی‌ها امروز یک نفس راحت می‌کشند!

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط قابل قبول است.

به گزارش ایسنا، شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد: آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۸۱ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت.

آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۹۴ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

تهران از ابتدای سال، ۵ روز هوای پاک و ۳۲ روز هوای قابل قبول داشته است و در هیچ روزی از سال جدید کیفیت هوای تهران در وضعیت ناسالم قرار نگرفته است.

دیگر خبرها

  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • تهرانی‌ها امروز یک نفس راحت می‌کشند!
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد؛ چرا آب ذخیره کنیم؟
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ تهرانی‌ها مراقب باشند
  • ارسال پیامک ذخیره سازی آب برای شهروندان تهرانی | ماجرا چیست؟
  • واقعیت پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد چه بود؟
  • آخرین وضعیت ساختمان جدید اهدای خون مشتاق کرمان+تصویر