Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ قاپ زن و مالخر اموال سرقتی خبر داد و گفت: متهمان به ۹۰ فقره موبایل قاپی و کیف قاپی اعتراف کردند. تاریخ انتشار: 17:54 - 04 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۹۵۹۹

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سرهنگ کارآگاه احمد نجفی گفت: با افزایش وقوع قاپ زنی توسط دو موتورسوار در محدوده پایگاه‌های سوم و چهارم و شناسایی وجوه مشترک در تعدادی از این سرقت ها، اکیپی از کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی بررسی موضوع را بر عهده گرفتند و موفق شدند در پایش‌های اطلاعاتی، مشخصات ظاهری هر دو متهم را به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در تحقیقات میدانی کارآگاهان موفق شدند تصویری از سارقان به دست بیاورند، تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که هر دو متهم با یک دستگاه موتورسیکلت و پلاک پوشیده سرقت‌های خود را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: مدارس کدام استان‌ها فردا دوشنبه ۵ اسفند تعطیل است؟


نجفی با اشاره به اینکه در گام بعدی از تحقیقات پلیسی شناسایی هویت متهمان در دستور کار قرار گرفت، افزود: از طریق یکی از واحد‌های انتظامی هر دو متهم به نام‌های " شاهین " ۲۴ ساله و " مرتضی " ۲۵ ساله ساکن محله دولت آباد شناسایی شدند.


این مقام انتظامی گفت: با هماهنگی مقام قضائی هر دو متهم، ساعت ۱۰ صبح روز چهاردهم بهمن ماه در یک عملیات دستگیر شدند و در بازرسی از منزل آن‌ها ۶ دستگاه گوشی سرقتی کشف و موتورسیکلتی که با آن سرقت‌ها را انجام می‌دادند توقیف شد.


وی با اشاره به اینکه هر دو متهم به پلیس آگاهی منتقل شدند، ادامه داد: متهمان به ۹۰ فقره قاپ زنی موبایل و کیف مال باختگان در مناطق شمال تهران اعتراف کردند.


این مقام انتظامی گفت: هر دو متهم اظهار داشتند که اموال سرقتی را به مالخری می‌فروختند که در گام بعدی تحقیقات پلیسی مالخر اموال سرقتی نیز دستگیر شد.


معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی گفت: تا کنون ۸۴ تن از مال باختگان شناسایی و کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را ۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند.


وی در پایان خاطر نشان کرد: هر ۳ متهم با دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران و صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دستگیری پلیس اموال سرقتی پلیس آگاهی دو متهم سرقت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی بهمئی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی ملک حسینی با اشاره به اقدامات انجام شده در دستگاه قضایی استان برای رفع مشکل سپرده گذاران صندوق کثیرالشاکی بهمئی گفت: در مرحله کنونی پنج دستگاه خودروی خارجی مربوط به متهم که در نقاط مختلف کشور و در دست برخی از منسوبان وی بود، شناسایی و به استان منتقل شده تا اینکه با مزایده آنها بتوانیم بخشی از اموال سپرده‌گذاران این صندوق کثیرالشاکی را به آنها پرداخت کنیم. وی افزود: این اقدام برای رضایت خاطر مردم، قبل از صدور حکم و اجرای احکام انجام شده است و همانگونه که می‌دانید پرونده همچنان در دادسرا بوده و سعی ما بر این است که بتوانیم به دور از هر گونه بروکراسی اداری تا آنجا که می‌شود، مشکل سپرده گذاران را رفع کنیم. دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با بیان اینکه این پرونده مهم‌ترین پرونده اقتصادی در دادسرا‌های کهگیلویه و بویراحمد است، اضافه کرد: پرونده به صورت ویژه و با نظارت دادستان، معاون دادستان و بازپرس در دستور کار قرار دارد. ملک حسینی با اشاره به فروش سهام صندوق گفت: اقداماتی در این زمینه در تهران انجام داده‌ایم، ملاقات‌هایی با مسئولان بورس داشته‌ایم، اما به دلیل شرایط کنونی بورس، باوجود دو مرتبه مزایده خریداری برای فروش سهام نبوده است، اما با این حال تلاش‌های خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم مرحله به مرحله به صورت عادلانه بخشی از سپرده‌ها را به سپرده گذاران برگردانیم. وی با بیان اینکه چند روز آینده نیز مزایده چند ملک در بهمئی برگزار می شود، بیان کرد: این مزایده شامل چند زمین و واحد مسکونی است.
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج گفت: اگر شخصی خریدار کل سهام این صندوق باشد می‌تواند به دادسرای مرکز استان مراجعه کند.

دیگر خبرها

  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی بهمئی
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه