Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@05:02:54 GMT

راه یاب ملل مریوان سپاهان اصفهان را سه بر صفر بُرد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۳۰۹۲

راه یاب ملل مریوان سپاهان اصفهان را سه بر صفر بُرد

شاگردان صادقیانی در این دیدار که در سالن زاگرس مریوان و به دلیل تدابیر پیشگیری از ویروس کرونا بدون حضور تماشاگران برگزار شد راه یاب ملل توانست با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۲ بر تیم سپاهان غلبه کند.

راه‌یاب ملل مریوان با کسب این پیروزی، ۱۵ امتیازی از پنج برد شد و در رتبه نهم جدول لیگ برتر والیبال قرار گرفت تیم سپاهان هم به رتبه چهارم رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ا

درخشان از تیم راه‌یاب ملل و علیرضا مباشری از تیم سپاهان در این بازی کارت زرد دریافت کردند.

رقابت‌های لیگ برتر والیبال در ابتدای امسال با حضور ۱۳ تیم شامل شهرداری ورامین، پیام خراسان، سایپا، راه‌یاب ملل مریوان، شهروند اراک، پیکان، شهرداری گنبد، خاتم اردکان، شهرداری ارومیه، فولاد سپاهان، فولاد سیرجان ایرانیان، کاله مازندران و شهداب یزد آغاز به کار کرد که تیم پیام خراسان در پی عمل نکردن به تعهدات مالی از سوی فدراسیون از لیگ برتر مردان ایران حذف شد و اکنون رقابت ها با حضور ۱۲ تیم پیگیری می شود.

در پایان مرحله مقدماتی (دور رفت و برگشت) تیم‌های دوازدهم و سیزدهم به لیگ دسته یک سقوط می‌کنند و هشت تیم برتر نیز به مرحله پلی‌آف لیگ برتر صعود خواهند کرد.

برچسب‌ها مریوان کردستان والیبال لیگ برتر والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مریوان کردستان والیبال لیگ برتر والیبال مریوان کردستان والیبال لیگ برتر والیبال راه یاب ملل لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۳۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟

در مسابقات آتی لیگ برتر کشورمان تیم استقلال باید با تراکتور بازی کند و پرسپولیس میزبان تیم سپاهان است. این مسابقات بعد از برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار می شود.

به گزارش طرفداری، استقلال در تبریز نبردی سخت با تراکتور دارد و پرسپولیس هم در تهران مبارزه ای جانکاه با سپاهان خواهد داشت. مزیت بازی استقلال برای پرسپولیس، بازی کردن در خانه تراکتور است چرا که تراکتور هر چند در خانه سه هفته متوالی ناکام بوده، اما آن ها معمولا در تبریز برابر تیمهای بزرگ خوب بازی می کنند.

سال قبل محصول عملکرد دو تیم، سپاهان را از رسیدن به عنوان قهرمانی بازداشت. ابتدا تراکتور که در تبریز، سپاهان صدرنشین را شکست داد و ملوان که در اصفهان برابر سپاهان به نتیجه مساوی رسید. این دو تیم، پرسپولیس را در راه رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ فصل گذشته یاری کردند و حالا پرسپولیس امیدوار است تراکتور بار دیگر با متوقف کردن تیم صدرنشین، قرمزپوشان را در مسیر کسب عنوان صدرنشینی در مسابقات لیگ برتر یاری دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند
  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟