Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار دو تیم نود ارومیه و ملوان بندر انزلی در هفته بیست و پنجم لیگ دسته یک فوتبال کشور با نتیجه تساوی صفر بر صفر پایان یافت. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ دسته یک فوتبال کشور امروز با برگزاری 9 دیدار پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی از این بازی‌ها نود ارومیه با تیم ملوان بندر انزلی این دیدار شنبه اسفند ماه رأس ساعت 14 و 15 دقیقه بعد از ظهر برگزار شد.

ترکیب نود ارومیه:

مهدی اسلامی، امین عباسی، سیروس صادقیان، بهمن کامل، فرشاد اسدی، داود شاهواروقی، عماد علیپور، علی کرمی، وحید نعمتی، پیمان پورصادقی و وحید خشتان

ترکیب ملوان بندر انزلی:

مبین عشایر، مهیار زحمتکش، سیامک کورش، پرهام صیاد، حافظ یعقوبی، محسن  انبساطی، میثم شاه مکوندی، محمدرضا نقدی پور، مهدی هاشمی نژاد، خشایار زبرجد و محمد علی اکبرخواه

شرح بازی:

ملوان بندر انزلی قعر جدولی علی رغم وضعیت جدول بازی قابل قبولی از خود در هر دو نیمه ارائه داد و با بازی در میانه زمین توانست قوت هجومی تیم نود ارومیه را کنترل کند.

تعویض‌های نود ارومیه هم تأثیری در تحت کنترل گرفتن بازی نداشت و در نهایت بازی با نتیجه بدون گل و تقسیم امتیازها پایان یافت.

نتایج دیگر بازی‌های این هفته:

قشقایی شیراز 0 - 1 استقلال خوزستان

سرخپوشان پاکدشت 2 - 1 فجر سپاسی

داماش گیلان 1 - 3 مس رفسنجان

مس کرمان 2 - 0گل ریحان البرز

رایکا بابل 3 - 2 سپیدرود رشت

آلومینیوم اراک 1 - 0 بادران تهران

آرمان گهر 0 - 0 خوشه طلایی ساوه

شهرداری تبریز 0 - 3 نیروی زمینی

جدول رده بندی:

تیم مس رفسنجان با 15 برد، 7 مساوی، 3 باخت و 52 امتیاز در رده نخست

تیم مس کرمان با 12 برد، 9 مساوی، 4 باخت و 45 امتیاز در رده دوم

تیم آلومینیوم اراک با 11 برد، 11 مساوی، 3 باخت و 44 امتیاز در رده سوم

تیم نود ارومیه با 11 برد، 10 مساوی، 4 باخت و 43 امتیاز در رده چهارم

انتهای پیام/7548/ ز

R7548/P/S6,48/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۳۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • الحوثی: در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید