Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش شکر ریز وکیل بین المللی فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزار نشدن بازی پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: طبق اساسنامه برگزاری مسابقات، یک نیم ساعت برای تاخیر تیم‌ها در زمین مسابقه پیش بینی شده است. علاوه بر این  یک نیم ساعت دیگر هم با تشخیص داور در نظر گرفته می‌شود تا تیم‌ها در زمین مسابقه حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهلت قانونی تیم سپاهان در بازی با پرسپولیس به پایان رسید به همین علت طبق مقررات مجازاتی برای تیم سپاهان در نظر گرفته و نتیجه بازی هم ۳ بر صفر به نفع پرسپولیس اعلام می‌شود.  

او ادامه داد: ناظر بازی بعد از اینکه مراسم ابتدایی برگزاری مسابقه به پایان رسید به داور و بازیکنان پرسپولیس اعلام کرد که به رختکن بروند. نورعلی فرمانده یگان ویژه استان اصفهان هم اعلام کرد که سپاهان برای حضور در استادیوم نقش جهان مشکلی نداشته  و با اسکورت وارد ورزشگاه شده است. به هر حال سپاهانی‌ها اسیر قوای قهریه نشده اند و  بدون مشکل می‌توانستند به ورزشگاه نقش جهان بیایند.  

شکرریز درباره اظهارات سپاهانی‌ها مبنی بر اینکه در بازی پرسپولیس و داماش هم چنین اتفاقی رخ داد، گفت: هر ۲ تیم فوتبال پرسپولیس و داماش گیلان در بازی جام حذفی رضایت خود را برای تاخیر این بازی اعلام کردند. حضور  تماشاگران در داخل زمین مسابقه باعث شد که بازی جام حذفی با تاخیر برگزار شود، اما در بازی امروز سپاهانی‌ها  در زمان مقرر به زمین مسابقه نیامدند. شرایط این ۲ بازی با یکدیگر فرق می‌کند. به هر حال سپاهانی‌ها به مسئولان برگزاری مسابقات بی احترامی کردند و علاوه بر اینکه جریمه می‌شوند نتیجه بازی هم به نفع پرسپولیس اعلام می‌شود.  

وکیل بین المللی فوتبال بیان کرد: شایسته بود مسئولان باشگاه سپاهان منافع ملی را در نظر می‌گرفتند چرا که بازی‌های نمایندگان ما در لیگ قهرمانان آسیا زیر ذره بین AFC قرار دارد.

بیشتر بخوانید: کمیته انضباطی درباره دیدار سپاهان پرسپولیس تصمیم می‌گیرد

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان لیگ برتر فوتبال زمین مسابقه سپاهانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس و سپاهان در شرایطی بازی اخیرشان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر را مقابل هم برگزار کردند و در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رسیدند که حواشی این بازی که بیشتر مرتبط به سکوهای دو تیم بود، همچنان ادامه دارد.

مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مسعود سعیدی، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان شب گذشته در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهاراتی را علیه یکدیگر مطرح کردند و البته صحبت‌هایی هم درباره حمایت‌ها از دو باشگاه توسط فدراسیون و ... داشتند.

این اظهار نظرها توسط مدیران روابط عمومی و رسانه‌ای دو باشگاه با واکنش سریع کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همراه شده و احتمالا جرایمی برای هر دو طرف در نظر گرفته شود.

در اطلاعیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون این موضوع آمده است: «با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می‌شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.»

کد خبر 849108 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان بی‌تاثیر بود؛ بدون دست هم می‌توانست بازی کند!
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • 110 سال محرومیت، مجازات پیرمرد سپاهانی!
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد