Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:14:47 GMT

کرونا، کارناوال گردشگری ونیز را لغو کرد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۵۱۰۹

کرونا، کارناوال گردشگری ونیز را لغو کرد

به گزارش شبکه‌ ای بی‌سی، "لوکا زایا" فرماندار ناحیه ونتو ایتالیا روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: از عصر امروز برگزاری کارناوال ونیز و همچنین همه رویدادهای ورزشی تا اول مارس (۱۱ اسفند) لغو شد.  

پیش از این فرماندار ناحیه ونتو ایتالیا گزارش داد که دو مورد مبتلا به ویروس کرونا در ونیز تایید شده است و مقامات در تلاش هستند تا مانع شیوع این بیماری در مناطق شمالی ایتالیا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین چهار دیدار فوتبال لیگ  سری‌آ ایتالیا که طبق برنامه قرار بود امروز (یکشنبه) برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.  

علاوه بر این، دیدار تیم‌های آ. ث میلان و فیورنتینا در سری‌آ زنان این کشور نیز برگزار نخواهد شد.  

تاکنون ۸۹ مورد مبتلا به کرونا در ایالت لمباردی ایتالیا، ۲۵ مورد در ونتو و ۲ مورد نیز در ونیز شناسایی شده‌اند.  

۲ فردی که در ایتالیا به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند، یک مرد ۷۸ ساله و یک زن ۷۷ ساله بودند که به ترتیب جمعه و شنبه به دلیل مشکلات تنفسی قربانی این ویروس کشنده شدند.  

کروناویروس‌ نخستین‌بار در سال ۱۹۶۵ کشف شد و مطالعه روی آن‌ها به‌طور مداوم تا اواسط دهه ۱۹۸۰ ادامه داشت.  

این ویروس به طور طبیعی در پستانداران و پرندگان شیوع پیدا می‌کند. با این حال تاکنون هفت کروناویروس انسانی کشف شده‌ که آخرین نوع آن در دسامبر (آذر-دی) ۲۰۱۹ در شهر ووهان چین با همه‌گیری در انسان شیوع پیدا کرد.

برچسب‌ها ونیز ویروس کرونا ایتالیا پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ونیز ویروس کرونا ایتالیا ونیز ویروس کرونا ایتالیا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۵۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سبانت، آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) با اشاره به انباشت زباله در نوار غزه، درباره شیوع بیماری‌های واگیردار و وقوع اپیدمی در این باریکه هشدار داد.

آنروا با تاکید بر افزایش دما با نزدیک شدن فصل تابستان اعلام کرد که زباله در سراسر نوار غزه تلنبار شده و حشرات و موش‌ها و همچنین بیماری‌ها و اپیدمی‌ها رو به افزایش است.

به گفته این آژانس، فقدان سیستم بهداشت مناسب شرایط را وخیم‌تر می‌کند. هشدارها درباره شیوع بیماری‌های واگیر در شهر غزه پس از انباشت حجم وسیعی از زباله و فاضلاب در خیابان‌های این شهر، تشدید شده است. همچنین اجساد باقیمانده زیر آوار بمباران وحشیانه رژیم صیهونیستی نیز به این هشدارها دامن می‎‌زند.

کد خبر 6097958

دیگر خبرها

  • کارناوال عظیم خودرویی در حمایت از فلسطین
  • انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران در دوسالانه ونیز قابل اعتنا بود
  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند