Web Analytics Made Easy - Statcounter

تالارهای مختلف بورس کالا، طی بهمن ماه سال ۹۸، شاهد معامله ۲ میلیون و ۶۹۸ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۵۴ هزار میلیارد ریال بود.

 طی مدت مذکور تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالا شاهد معامله افزون بر یک میلیون و ۹۸۷ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۷۸ هزار و ۹۷۹ میلیارد ریال در دو بخش داخلی و صادراتی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تالار بالغ بر ۴۱۶ هزار و ۶۰۹ تن انواع قیر، ۳۳۶ هزار و ۷۹۶ تن انواع مواد پلیمری و ۱۴۴ هزار و ۳۹۱ تن مواد شیمیایی، ۷ هزار تن سلاپس واکس، ۵۴۹ هزار و ۳۶۵ تن وکیوم باتوم معامله شد.

بر اساس این گزارش، از دیگر کالاهای معامله شده در این تالار می توان به دادوستد ۶ هزار و ۱۰۰ تن عایق رطوبتی، ۵ هزار و ۶۷۵ تن روغن پایه، ۱۵ هزار و ۵۰ تن گوگرد و ۱۶۹ هزار و ۲۰۰ تن لوب کات اشاره کرد.

همچنین تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا نیز طی بهمن ماه میزبان معامله یک میلیون و ۴۱ هزار تن انواع کالا به ارزش ۷۵ هزار و ۶۷۷ میلیارد ریال بود. در این تالار ۹۷۵ هزار و ۸۸۶ تن انواع فولاد، ۲۸ هزار و ۲۵۵  تن انواع مس، ۶۴۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۶۶ تن کنسانتره، ۲۳ هزار و ۵۷۰  تن آلومینیوم، ۱۴ هزار و ۱۴۰ تن شمش روی و ۷۱ کیلو گرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد. افزون بر این، بازار فرعی بورس کالا نیز طی مدت مذکور معامله ۷ هزار و ۹۸۷ تن کالا را تجربه کرد.

 ایبِنا

برچسب ها: بورس کالا ، معاملات

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بورس کالا معاملات هزار تن انواع کالا بورس کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین عرضه خودرو در بورس کالا در سال ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تالار خودرو بورس کالا سال جدید را با عرضه ۳۰ دستگاه کامیون کشنده فاو (کامیون کشنده FAW J6P-460) آغاز می کند. این خودروها قرار است یکشنبه ۹ اردیبهشت در بورس کالا عرضه شوند.  ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000It5

دیگر خبرها

  • ۲۱۸ هزار تن کالا از مرز مهران به عراق صادر شد
  • مجموع تامین ارز برای کالا‌های اساسی به ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار رسید
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • اولین عرضه خودرو در بورس کالا در سال ۱۴۰۳
  • قاچاقچی دستمال جادویی در همدان نقره داغ شد
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • ۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود