Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزت‌الله اکبری منتخب مردم تهران خاطرنشان کرد: پس از پایان انتخابات، باید رفاقت‌ها جای رقابت‌ها را بگیرد و همه دلسوزان برای حل مشکلات مردم قدم در مسیر کار جهادی بگذارند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، عزت الله اکبری تالارپشتی منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی طی اطلاعیه‌ای از عموم مردم تهران به دلیل اعتماد به وی تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این اطلاعیه آمده است:  امروز و پس از پایان انتخابات باید رفاقت ها جای رقابت ها را بگیرد و همه دلسوزان انقلاب و ایران از هر جناح و تفکر و سلیقه ای برای حل مشکلات مردم و خنثی کردن توطئه های دشمنان قسم خورده ایران اسلامی عزیز متحد و یکپارچه قدم در مسیر کار جهادی و انقلابی بگذارند. 

به گزارش فارس، متن کامل اطلاعیه منتخب ردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ

و آنها که در راه ما (با خلوص نیّت) جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد و خداوند با نیکوکاران است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بار دیگر عرصه تجلی مردم سالاری دینی و حضور آگاهانه و پرشور مردم هوشیار و انقلابی ایران اسلامی شد و تبلیغات چند ماهه دشمنان این مرز و بوم را برای ضربه زدن به ارکان کشور ناکام گذاشت. 

بی‌شک برنده اصلی این انتخابات مردم صبار و شکور ایران اسلامی بودند که با حضور و انتخاب خود زمینه تشکیل مجلسی انقلابی، قوی، کارآمد و جهادی را فراهم آوردند. مجلسی که با نمایندگانی شجاع ، مومن ، انقلابی و اهل کار و جهاد در گام دوم انقلاب اسلامی با اتکال به خداوند و با پشتوانه مردم و جوانان برومند و با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری در مسیر حل مشکلات کشور، ساختن ایرانی مقتدر و آباد و مقابله با دشمنان قسم خورده این انقلاب، با امید و ایمان به موفقیت های بزرگ، کار خویش را آغاز خواهد کرد.

اینجانب به عنوان سرباز کوچک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام عظمای ولایت، از حضور مردم انقلابی و آگاه ایران بویژه مردم حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در انتخابات دوم اسفند قدردانی نموده و از اینکه این فرزند خود را لایق نمایندگی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دانستند خاضعانه تقدیر و تشکر می نمایم. 

اینجانب عمیقاً باور دارم، همانگونه که در عرصه جهاد و دفاع از کشور و امت اسلام سردارانی چون سید شهیدان مدافع حرم شهید سپهبد قاسم سلیمانی درخشیده اند در میدان اقتصاد، صنعت و تولید نیز حاج قاسم ها حضور دارند و یکی از وظایف مهم مجلس یازدهم فراهم نمودن بستر ظهور و بروز و فعالیت موثر این استعدادهاست. 

یقین دارم با تلاش عالمانه، مجاهدانه و انقلابی نمایندگان مجلس جدید و همراهی سایر قوا و نهادهای مسئول و نیز با همراهی مردم عزیز بویژه جوانان مستعد، متخصص و پرشور با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری شاهد ایجاد فضای کار و تلاش و جهاد برای حل مشکلات کشور بویژه در حوزه اقتصاد، تولید، اشتغال و معیشت مردم خواهیم بود.  
امروز و پس از پایان انتخابات باید رفاقت ها جای رقابت ها را بگیرد و همه دلسوزان انقلاب و ایران از هر جناح و تفکر و سلیقه ای برای حل مشکلات مردم و خنثی کردن توطئه های دشمنان قسم خورده ایران اسلامی عزیز متحد و یکپارچه قدم در مسیر کار جهادی و انقلابی بگذارند. 

وظیفه خود میدانم از همه نهادها، تشکلها، فعالان سیاسی، رسانه‌ها و همه کسانی که در امر برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تلاش کردند علی الخصوص جامعه عزیز صنعتگران و تلاشگران عرصه تولید و نیز از شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که اینجانب را شایسته حضور در لیست ایران سربلند برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس دانستند، قدردانی نمایم.

من الله التوفیق و علیه التکلان
عزت الله اکبری تالارپشتی 
منتخب مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی»

انتهای پیام/