Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با افزایش شمار مبتلایان ویروس کرونا در ایران بلافاصله برخی از سودجویان از این فرصت استفاده کردند و با احتکار و گرانفروشی ماسک‌های طبی سعی در برهم زدن بازار این محصول داشتند. این اتفاق در حالی افتاده که ویروس شناسان اعتقادی به موثر بودن ماسک در جلوگیری از انتقال ویروس‌های هوازی ندارند و استفاده از ماسک را ضروری نمی دانند و بیشتر به شستشوی مرتب دست ها و رعایت نکات بهداشتی تاکید دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال در مقابل برخی افراد فرصت طلب و سودجو که با احتکار ماسک، باعث گرانی و ایجاد جو روانی منفی در جامعه می‌شوند، گروه‌های جهادی بسیج لاهیجان با دوخت ماسک و پخش کردن رایگان آن میان مردم  به کمک هموطنان خود شتافته‌اند. انتشار این تصاویر در فضای مجازی با استقبال کاربران نیز همراه شده است. در ادامه می توانید تصاویری از این اقدام مثبت گروه های جهادی بسیج لاهیجان را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا گروه جهادی بسیج مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فرزادپور پیش از ظهر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: بیش از ۵۰۰ صفحه از کسب و کارهای خانگی، اصناف و افراد معروف در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی در راستای طرح نور مورد بررسی قرار گرفته‌اند که به ۱۵۰ نفر از آنان تذکر داده شده است.

رییس پلیس فتای استان قم بیان کرد: عناوین عدم رعایت عفت عمومی در بستر فضای مجازی مشتمل بر نداشتن پوشش مناسب، استفاده از کلام و موسیقی‌های مبتذل، بهره‌گیری از نمادهای فِرق و گروه‌های نامناسب و ترویج سبک زندگی غربی می‌باشد.

سرهنگ فرازپور خاطرنشان کرد: متخلفان فضای مجازی در صورت استمرار بر انتشار محتواهای مجرمانه‌شان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

کد خبر 6088423

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • تمدید فرصت ثبت نام بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • شوخی گلزار با مردم