Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش سوریه در نخستین ساعات از عملیات خود در جنوب ادلب علیه تروریستها ضمن تسلط بر چند منطقه، مواضع تروریستها را زیر آتش سنگین قرار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سانا خبرگزاری رسمی دولت سوریه از شروع عملیات ارتش سوریه در جنوب ادلب خبر داد.

بر اساس این گزارش، ارتش سوریه در جریان این عملیات روستاهای الشیخ دامس و حنتوتین در غرب معره النعمان را از لوث گروههای تروریستی آزاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش سوریه در حال پیشروی است و تروریست‌ها در حال فرار هستند.

سانا همچنین از حملات موشکی و توپخانه ای سنگین ارتش سوریه به مواضع تروریست‌های جبهه النصره در جنوب ادلب خبر داد و گزارش داد: ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها را در کفرنبل، معرزیتا و روستای الفطیره در حومه جنوبی ادلب را زیر آتش سنگین قرار داد و خطوط امداد رسانی آنها را قطع و استحکامات آنها را درهم شکست.

اسپوتنیک هم گزارش داد: نیروهای ارتش سوریه عملیات نظامی غافلگیرکننده ای در جبهه‌های حومه جنوبی ادلب با حمایت هوایی گسترده روسیه شروع کرده و بر الشیخ دامس و حنتوتین در محور جبل الزاویه پس از نبرد سنگین با تروریست‌ها مسلط شدند.

بر اساس این گزارش؛ نیروی هوایی روسیه مواضع تروریست‌ها در محور جبل الزاویه هدف قرار داد و خطوط امداد رسانی آنها را در مناطق القاره، کفرسجنه، احسم و کفرنبل قطع کرد که این زمینه را برای پیشروی ارتش سوریه و آزادسازی دو منطقه مذکور فراهم کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مواضع تروریست ارتش سوریه جنوب ادلب تروریست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس گزارش داد که حادثه دریایی جدیدی در جنوب غرب عدن به وقوع پیوسته است.

در بیانیه سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس آمده است: گزارش‌هایی را درباره وقوع یک حادثه دریایی در فاصله ۱۵ مایل دریایی از جنوب غرب عدن دریافت کرده‌ایم.

این سازمان انگلیسی تصریح کرد که در حال انجام تحقیقات درباره این حادثه دریایی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود
  • وقوع حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • وزیر جنگ اسرائیل: در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستیم
  • بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم
  • مدیران پروازی ناکارآمد، باعث تحمل هزینه‌های سنگین مالی در بوشهر هستند
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد