Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید مرزبانی کردستان اظهار داشت: همه نسبت به مرزها وظیفه‌ داریم و باید از آن حفاظت و حراست کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید در زمینه اینکه مرزنشینان خود مرزبان کشور باشند برنامه داشته باشیم و فرهنگسازی کنیم، افزود:‌ مرز مانع نفوذ دشمن می‌شود بنابراین دشمن برای به خطر انداختن امنیت و ارزش‌های ما از مرزها وارد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌آلله حسینی شاهرودی با بیان اینکه باید نگذاریم در جامعه مرزهای حدود الهی، مرزهای فکری، اخلاقی و سیاسی شکسته شود و از این مرزها پاسداری کنیم، یادآور شد: آیا مسوول ما باید دل ملت را خالی کند یا با عملکرد خود باعث دلگرم کردن ملت و مقاوم‌تر شدن آنها شود.

وی با اشاره به اینکه عدم شرکت در انتخابات خلاف خواست منطق است، اضافه کرد:‌ قرار است کشوری داشته باشیم که دشمن فکر تجاوز به آن را هم نکند که مجلس قدرتمند یکی از راه‌های رسیدن به این کشور قدرتمند است.

آیت الله حسینی شاهرودی با بیان اینکه خداوند چنان در بزنگاه‌ها صحنه را به نفع جبهه حق تغییر می‌دهد، افزود:‌ هر ملتی که مقاومت کرده به عزت و پیشرفت رسیده و هر ملتی که تسلیم شده اسیر شده چرا که تسلیم شدن ذلت و خواری در پی دارد.

وی با اشاره به اینکه  جهاد و صبر و مقاومت محصول پایداری رهبران است، تاکید کرد: هر ملتی رهبری نترس، مدیر و مدبر داشته باشد، قوی خواهد بود و داشته‌های امروز ما از رهبری هوشمند و شجاع است البته در جهان ملت‌هایی که در مقابل شیطان و استکبار و نفس خود مقابله کنند، موفق هستند.

آیت الله حسینی شاهرودی گفت: انسان موجودی است که می‌تواند بر همه چیز غلبه پیدا کند، خداوند هیچ چیز را بر انسان مسلط نکرده است و می‌تواند با ایستادگی و پایداری بر همه چیز حتی امراض و بلاهای طبیعی مسلط شود.

در این آیین با حکم فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی سردار عزیزالله مرزبانی به‌عنوان فرمانده جدید مرزبانی استان کردستان منصوب شد و از سردار کیومرث شیخی که این مسوولیت را بر عهده داشت نیز تقدیر به عمل آمد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان کردستان جامعه جهان شرکت در انتخابات ولی فقیه انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی حسینی شاهرودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۱۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنجشنبه در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان و جمعی از مسئولان، با توجه به اتمام زمان مأموریت حجت الاسلام مطهری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های صورت گرفته، حجت‌الاسلام حمید افتخاری به عنوان مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان معرفی شد.

گفتنی است حجت‌الاسلام افتخاری از اساتید حوزه علمیه و امام جمعه صالح آباد است.

کد خبر 6095020

دیگر خبرها

  • عقب‌ماندگی‌های لرستان را با کار جهادی جبران کنیم
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حمله مسلحانه به هنگ مرزی کردستان؛ یک سرباز به شهادت رسید/ عکس
  • تیراندازی به برجک مرزبانی در کردستان؛ شهادت ۱ سرباز و جراحت ۳ تن
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • جزئیات جدید از شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه + تصویر
  • جزئیات نحوه شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه
  • ‌معلم چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ + فیلم
  • کم‌کاری تیروئید را با این ۳ ورزش جبران کنید