Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، تلویزیون سوریه اعلام کرد پدافند هوایی ارتش این کشور موشک‌هایی را که از جولان اشغالی به سمت دمشق شلیک شده، رهگیری و بیشتر آنها را منهدم کرد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از حمله به اهدافی وابسته به جهاد اسلامی فلسطین در غزه و دمشق خبر داد و مدعی شد: موشک‌های اسراییلی منطقه عدلیه در جنوب شهر دمشق را هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادرعی مدعی شد جهاد اسلامی فلسطین دارای سایتی در این منطقه است که برای اجرای تحقیقاتی به منظور تولید اسلحه در نظر گرفته شده است و این اسلحه در جنگ‌های غزه استفاده می‌شود.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین ادعای اشغالگران صهیونیستی را در خصوص حمله دیشب به جنوب شهر دمشق بی اساس اعلام کرد. همچنین جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی بیانیه‌ای از شهادت دو عضو این جنبش در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه خبر داد.

خبرگزاری سانا اعلام کرد سیستم موشکی ارتش سوریه در حال رهگیری اهداف متخاصم در آسمان اطراف شهر دمشق است.

بیشتر بخوانید: تصاویر پهپادی از حمله ارتش سوریه به تجهیزات و مواضع تروریست‌های تحت حمایت ترکیه در ادلب 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش سوریه رژیم صهیونیستی فلسطین اشغالی جهاد اسلامی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۲۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱۹ حمله موشکی و پهپادی حزب الله به فلسطین اشغالی طی یک ماه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، تشکیلات صهیونیستی موسوم به سازمان ۱۷۰۱ اسرائیل اذعان کرد که حزب الله لبنان طی ماه میلادی گذشته ۵۷۴ موشک و راکت به مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد.

این سازمان صهیونیستی در بخش دیگری از گزارش خود افزود که در ماه آوریل گذشته ۱۰ فروند موشک سنگین، ۷۴ فروند موشک ضد زره و ۶۱ پهپاد از جنوب لبنان به شمال سرزمین های اشغالی شلیک شد.

بر اساس گزارش این سازمان، در این حملات دست‌کم دو نفر کشته و ۳۲ تن زخمی شدند.

این آمارها در حالی است که حزب الله لبنان در ادامه حمایت از مردم غزه، همچنان به حملات خود به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد و تا کنون هزاران شهرک‌نشین صهیونیست از هراس این حملات خانه‌های خود را ترک کرده‌اند.

به گفته منابع محلی و رسانه‌های مستقل، آمار اعلام شده از سوی رژیم صهیونیستی چندان قابل اعتماد نیست و شمار تلفات و زخمی‌های اشغالگران بسیار بیشتر از این است.

کد خبر 6094386

دیگر خبرها

  • ۷۱۹ حمله موشکی و پهپادی حزب الله به فلسطین اشغالی طی یک ماه
  • جروزالم پست: موفقیت 25 درصدی سامانه های پدافندی آمریکا در رهگیری موشک های ایرانی
  • ۷۱۹ حمله حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در یک ماه
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی
  • دیشب بر فراز کریمه چه گذشت؟
  • تصاویری متفاوت از لحظاتی پیش از عملیات «وعده صادق»
  • طوفان الاقصی| حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی 
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»