Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: 2 برادر با همدستی 4 بچه محل خود در شرق و شمال شرق تهران زورگیری می کردند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "احمد نجفی" معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران، گفت: در پی افزایش سرقت از شهروندان رهگذر در محدوده شرق و شمال شرق تهران، بررسی موضوع در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت و مشخص شد که آنها به صورت باندی سرقت کرده و با استفاده از موتورسیکلت و تهدید سلاح سرد در تاریکی شب از شهروندان سرقت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: تیم ویژه ای از کارآگاهان به محل سرقت مراجعه و در تحقیقات میدانی موفق شدند چهره یکی از سارقان به نام جعفر 19 ساله را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی افزود: در ادامه روند تحقیقات مشخص شد که جعفر به همراه برادرش مرتضی 19 ساله و دیگر بچه محل هایش به اسامی کامران 20 ساله - ناصر 19 ساله- محمد 19 ساله و نوید 18 ساله باند سرقت از شهروندان را تشکیل داده اند.

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی گفت: با تکمیل تحقیقات و هماهنگی های قضائی مخفیگاه و پاتوق های سارقان در قهوه خانه هایی واقع در محدوده خیابان امیر کبیر شناسایی و کارآگاهان موفق شدند در یک عملیات پلیسی تمامی اعضاء این باند را در در دوازدهم بهمن ماه دستگیر و دو دستگاه موتورسیکلتی که سارقان با آن سرقت ها را انجام می دادند، توقیف کنند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی به 50 فقره سرقت در مناطق جنوب شرق، شمال شرق، میدان امام خمینی ، خیابان شهدا و خیابان پیروزی اعتراف کردند.

وی عنوان کرد: جعفر که سرکرده باند بود در بازجویی به کارآگاهان گفت به علت بیکاری و خرج بالای اعتیاد با برادرم و بچه محل هایم تصمیم زورگیری گرفتیم و با چرخیدن در سطح شهر تهران سوژه های خود را که اغلب در محیط های خلوت بودند شناسایی می کردیم و با تهدید سلاح سرد اموال با ارزش آنان را سرقت و گوشی های سرقتی را به صورت دستفروشی در خیابان ها می فروختیم.

نجفی در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال سرقتی را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند، اضافه کرد: تاکنون 23 تن از مال باختگان شناسایی و کلیه اعضاء این باند برای کشف جزئیات پرونده با دستور قضائی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی قرار دارند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا حوادث سرقت پلیس قهوه اخبار حوادث خشن بچه تهران زورگیری برادر فیلم ویروس کرونا تلگرام عکس ویروس کرونا ایرانی اخبار تهران حوادث تهران تهران پلیس آگاهی بچه محل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۳۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که به بهانه کمک کردن در خرید بلیت مترو اقدام به دریافت کارت بانکی شهروندان و تعویض آن با کارت دیگر کرده بود، خبر داد.

سردار علی ولیپور گودرزی در این‌باره گفت: چندی پیش زن جوانی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و با طرح شکایت خود گفت که قصد داشته تا در مترو بلیت بخرد که مرد میانسالی نزد او رفته و با چرب زبانی کارت این زن را را برای کمک کردن در پرداخت از او گرفت، اما ساعتی بعد با پیامک بانکی برداشت پول متوجه شده که این مرد کارت او را گرفته و کارت دیگری را در اختیار او گذاشته است.

ایسنا در خبری نوشت:وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام برای تحقیقات میدانی راهی ایستگاه مورد نظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت متهم را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد وی از افراد زیادی با همین شیوه سرقت کرده است. کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی کرده و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی و اخذ مجوز عملیات، این فرد را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ولیپور گودرزی گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه هفتم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم سرقت از کارت بانکی مالباخته با شگرد تعویض کارت اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: چنانچه شهروندان با این شگرد هدف سرقت قرار گرفته‌اند می‌توانند به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان