Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ مظفر مهدیخانی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت: در پی وقوع چند مورد سرقت احشام و داخل خودرو درسطح شهرستان چرداول با تشکیل اکیپ ویژه‌ای پیگیری موضوع بصورت مستمر در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او اظهار کرد: ماموران انتظامی پس از چند روز کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی و با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی، ۳ سارق را شناسائی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول با بیان اینکه طی هماهنگی با مقام قضایی، ۳ سارق حرفه‌ای دستگیر شدند تصریح کرد:متهمان در باز جوئی‌های اولیه به ۳ فقره سرقت احشام و ۲ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

 مهدیخانی مطرح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی امنیت اجتماعی شهرستان چرداول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۳۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری چهار شرور در زابل

  سرهنگ حمید نوری  اظهار داشت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر شرارت چهار نفر در یکی از محلات شهرستان زابل، بلافاصله ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

 وی افزود:با توجه به حساسیت موضوع، ماموران اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیری متهمان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند و در نهایت موفق شدند محل اختفای متهمان را شناسایی و هر چهار نفر آنها را در یک عملیات غافلگیرانه به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری دستگیر کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه متهمین به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند؛ بیان داشت: از تمامی ظرفیت خود استفاده خواهیم کرد تا فضا را برای هنجارشکنان ناامن کنیم. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران