Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، برای حفظ سلامت دانش‌آموزان و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، مدارس استان‌های البرز، اردبیل، تهران، قزوین، قم، سمنان، کرمانشاه، مازندران و همدان امروز دوشنبه (پنجم اسفند) تعطیل اعلام شده است.

همچنین مدارس استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان شرقی، بوشهر، خراسان جنوبی، رضوی، شمالی، خوزستان، فارس، زنجان، سیستان و بلوچستان، لرستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، مرکزی، مازندران، هرمزگان و یزد نیز تا پایان هفته تعطیل اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم به علت آماده‌سازی و ضدعفونی فضای آموزشی اتخاذ شده تا دانش‌آموزان در روزهای آینده در امنیت کامل در مدارس حضور پیدا کنند.

علاوه بر این تمامی فعالیت‌های اداری و علمی دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان‌های قزوین، مازندران، زنجان، هرمزگان، کرمانشاه، کردستان، لرستان، کرمان، گیلان، فردوسی مشهد، سمنان، ایلام، خراسان جنوبی، شمالی، سیستان و بلوچستان، سبزوار، خوزستان تا پایان هفته جاری، استان یزد(تا پایان تعطیلات نوروز ۹۹) دانشگاه جهرم (تا پایان اسفندماه) و بوشهر(به مدت ۱۰ روز) تعطیل است.

همچنین مهدکودک‌ها و مراکز بهزیستی و اماکن ورزشی برخی از استان‌ها و حوزه های علمیه خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری، مرکزی و بوشهر تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شده است.

این تعطیلی‌ها براساس مصوبات نشست کمیسیون های دانشجویی، آموزش و پرورش و شورای تامین استان‌ها در پی برنامه‌های پیشگیرانه جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گرفته شده است.

بر اساس آخرین آمار سازمان بهداشت جهانی، ویروس کرونای جدید تاکنون ۷۸ هزار و ۸۶۶ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند و ۲ هزار ۴۶۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند. از مجموع مبتلایان به این ویروس تاکنون ۲۳ هزار و ۳۳۴ هزار نفر بهبود یافته‌اند و ۵۳ هزار و ۶۸ نفر هنوز مبتلا هستند.

همچنین طبق آمار وزارت بهداشت مجموع آمار مبتلایان شناسایی شده به ویروس کرونای جدید در ایران ۴۳ نفر است که از این تعداد هشت نفر جان خود را از دست داده‌اند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: استان ها تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد

سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس درباره ترکیب هیئت مدیره این باشگاه به توافق رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، 6 بانک شهر (30 درصد)، تجارت و ملت (هر کدام 20 درصد) و رفاه، اقتصاد نوین و صادرات (هر کدام 5 درصد) از سهام باشگاه پرسپولیس را به طور رسمی خریداری کردند تا واگذاری 85 درصدی مالکیت پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی با موفقیت انجام شود.

مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد

بر اساس توافقی که بین بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس انجام شده، سه بانک رفاه، اقتصاد نوین و صادرات که سهام 5 درصدی از این باشگاه دارند، سهم خود در انتخاب هیئت مدیره را به بانک شهر واگذار کردند تا به این ترتیب بانک شهر 3 عضو و بانک‌های تجارت و ملت نیز هر کدام یک عضو در هیئت مدیره 5 نفره پیش‌روی سرخپوشان داشته باشند.

پروسه انتقال سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌های مذکور امروز نهایی شد. طبق اعلام مدیرعامل بانک شهر هیئت مدیره و مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل جاری به کارشان ادامه می‌دهند. بدین ترتیب تغییرات به پایان فصل موکول شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است