Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر میرزایی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای تقاضای شهروندان و به منظور استمرار نظارت بر عملکرد داروخانه‌ها، تیم‌های گشت مشترک تعزیرات حکومتی شهرستان زاهدان با همراهی نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت معدن و تجارت از تعدادی از داروخانه‌های سطح شهر زاهدان بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هدف اصلی این بازدیدها، نظارت بر نحوه عرضه ماسک و مواد شوینده و ضد عفونی کننده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین تعدادی از داروخانه‌ها از عرضه موادشوینده و ضدعفونی کننده خودداری می‌کردند که ضمن برخورد و تشکیل پرونده در محل؛ کالاهای احتکار شده شامل ماسک و مواد شوینده بین مردم توزیع شد.

وی بیان کرد: براساس گزارش تیم گشت مشترک کمبود و در بسیاری موارد نبود ماسک در سطح داروخانه‌ها از عمده مشکلات در این زمینه است که دلیل اصلی آن نیز احتکار کالا توسط تعدادی از داروخانه‌های سطح شهر و یا خرید بیش‌از نیاز توسط شهروندان است.

میرزایی ادامه داد: بخش اعظمی از مسوولان داروخانه‌ها انسان‌های شریف و مومن هستند و کشف ماسک احتکار شده نباید نگاه جامعه به این قشر زحمت‌کش را تحت تاثیر قرار دهد.

برچسب‌ها داروخانه زاهدان سازمان تعزیرات حکومتی احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: داروخانه زاهدان سازمان تعزیرات حکومتی احتکار داروخانه زاهدان سازمان تعزیرات حکومتی احتکار داروخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۵۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد

علیرضا لطفی در جمع خبرنگاران گفت: ماموران نیروی انتظامی محموله قاچاق را از یک دستگاه کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: این پرونده که شامل قاچاق پارچه و فندک به ارزش ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال بود، در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان بیان کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا و ۳۰ میلیارد ریال برابر ارزش خودروی حامل کالا محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه