Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج رئیسیان بعد از ظهر دوشنبه در نشست فوق‌العاده مدیریت بحران استان سمنان به میزبانی استانداری، با بیان اینکه از روز دوم اسفند هر روز یک اخطاریه از سوی سازمان هواشناسی و مدیریت بحران کشور به استانداری ابلاغ شده است، بیان کرد: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، از روز سه‌شنبه بارش برف و باران را در استان سمنان شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود بین ۳۰ تا ۵۰ میلی‌متر بارش باران را در غرب استان شاهد باشیم، افزود: در روز چهارشنبه استان، شاهد بارش ۲۰ تا ۳۰ میلی‌متر باران و ارتفاعات استان نیز ۱۵ تا ۳۰ میلی‌متر برف خواهد بود.‌

مدیر کل مدیریت بحران استانداری سمنان، گفت: با عنایت به قدرت سامانه بارشی، احتمال بارش برف و انسداد احتمالی محورها وجود دارد که لازم است تدابیر لازم اندیشیده شود.

رئیسیان بیان کرد: در هفته‌ی گذشته نیز اخطاریه‌هایی مبنی بر بارش برف و باران در سطح استان صادر شده بود که خوشبختانه با اقدامات انجام شده بدون هیچ وقفه‌ای، در روز جمعه دوم اسفند ماه انتخابات و همچنین جلساتی نیز با موضوع لزوم پیشگیری و مقابله با تب برفکی و یک جلسه مدیریت بحران نیز با موضوع ویروس کرونا با حضور استاندار سمنان برگزار شد.

وی در خاتمه گفت: اداره کل هواشناسی و تمامی دستگاه‌ها اقدامات لازم را به انجام رسانده و آمادگی لازم را داشته باشند.

کد خبر 4862185

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان سمنان سازمان هواشناسی انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بارش برف بوشهر تعطیلی مدارس شهرکرد گرگان قزوین شیراز بیرجند استان گیلان تبریز مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۶۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران بهاری در شهرستان اهر

دریافت 22 MB

به گزارش خبرنگار مهر، با نفوذ سامانه بارشی شهرستان اهر میزبان موج دیگری از بارش باران بهاری است، این بارش‌ها طراوت خاصی به اکثر نقاط شهرستان اهر بخشیده و خوشحالی مردم منطقه به ویژه کشاورزان را در پی دارد.

فیلم: اصغر ازدست

کد خبر 6096615

دیگر خبرها

  • هواشناسی قزوین هشدار نارنجی صادر کرد
  • پیش بینی وزش باد شدید در استان سمنان
  • پیش بینی وزش باد شدید در سمنان
  • بارش شدید باران بهاری در شهرستان اهر
  • بارش شدید باران بهاری در کرج
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محور‌های استان خودداری کنند
  • فیلم/ بارش شدید باران در تهران
  • تداوم بارش‌ها تا ساعات آینده
  • تداوم نزول برکات آسمانی تا ساعات آینده
  • بارش باران شدید در بندرعباس