Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@03:33:41 GMT

بازگشت گیتی پسند کار صعود به فینال را راحت کرد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۶۷۱۷

بازگشت گیتی پسند کار صعود به فینال را راحت کرد

تیم‌های فوتسال سن ایچ ساوه و گیتی پسند اصفهان امروز و از ساعت ۱۶ در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال به مصاف همدیگر رفتند که تیم گیتی پسند با نتیجه هفت بر چهار سن ایچ ساوه را شکست داد. در ابتدا تیم سن ایچ ساوه ۳ بر صفر از حریف خود پیش افتاد اما در ادامه این تیم گیتی پسند بود که با زدن ۷ گل به برد در این مرحله دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار به علت شیوع ویروس کرونا بدون حضور تماشاگران و در سالن فجر ساوه برگزار شد.

گل های گیتی پسند را محمدرضا سنگ‌سفیدی ۲ گل، سعید احمد عباسی ۳ گل، مرتضی عزتی و حمید احمدی به ثمر رساندند. فرشید نادری ۲ گل، علی مروتی و مهدی عامری هم گل‌های سن ایچ ساوه را وارد دروازه گیتی پسند کردند. 

دیدار برگشت این ۲ تیم در شهر اصفهان به میزبانی گیتی پسند در روز ۱۰ اسفند برگزار می‌شود تا تیم راه یافته به فینال لیگ برتر فوتسال ایران مشخص شود و در صورتی که هر کدام از این تیم‌ها دراین مرحله یک پیروزی کسب کند ۳  روز بعد از بازی دوم، دیدار سوم در شهرهای اصفهان و تبریز انجام خواهد شد.

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال لیگ برتر فوتسال سن ایچ ساوه گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۶۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6087849

دیگر خبرها

  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • جشن صعود در افغانستان با سرود ایرانی! (عکس)