Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر زارعی زاده شامگاه دوشنبه در این رابطه افزود: بر اساس هماهنگی به‌عمل‌آمده همه بیمارستان‌های دانشگاهی و غیردانشگاهی استان نسبت به پذیرش بیماران با علائم کرونا توجیه شده‌اند.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت بهداشت فردی مردم برای پیشگیری از شیوع کرونا افزود: در نشستی با روسای بیمارستان‌های استان بوشهر مقررشده است همه بیمارستان‌ها یک بخش را برای پذیرش بیماران با علائم تب شدید، سرفه، عطسه و اسهال با رعایت دستورالعمل‌های وزارت بهداشت اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی زاده ادامه داد: در صورت صلاحدید و نیاز به معرفی بیمارستان مرجع نسبت به اختصاص و معرفی یکی از بیمارستان‌های استان برای پذیرش و مراقبت از بیماران مشکوک به کرونا اقدام می‌شود.
وی بیان کرد: هیچ بیمارستانی حق عدم پذیرش بیمارانی که تب دارند را ندارد و مردم در صورت مشاهده، این تخلف را به سامانه ۱۹۰ گزارش کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پذیرش بیماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه

فرامرز دهمرده رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه گفت:  این دستگاه از نوع ATF و کاملا ایرانی است که توانایی پاسخگویی کامل به بیماران دیالیزی شهرستان را داراست و بیماران دیگر نیازی به مراجعه به سایر شهرستان‌ها ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران