Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقاطع غیرهمسطح شهید ناصری، به‌عنوان اولین تقاطع غیرهمسطح احداث شده با سازه فولادی در مشهد عصر امروز با هزینه ۳۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید تا دسترسی بزرگراه شهید سلیمانی را به مناطق جنوب غربی مشهد را تسهیل کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، تقاطع غیرهمسطح شهید ناصری به‌طول ۵۹۰ متر شامل رمپ‌های خاک مسلح به طول ۱۵۰ و ۱۸۰ متر با عرشه فلزی به طول ۲۶۰ متر شامل ۶ دهانه است با هزینه ۳۵ میلیارد تومانی عصر امروز به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تقاطع، اولین تقاطع غیرهمسطح احداث شده با سازه فولادی در مشهد است که دسترسی بزرگراه شهید سلیمانی را به مناطق جنوب غربی مشهد را تسهیل می‌کند‌.

شهردار مشهد در این مراسم ضمن عذرخواهی از شهروندان به‌خاطر تأخیر چند روزه در بهره‌برداری از این پروژه، اظهار کرد: پیشرفت کار در همدلی و همکاری است بنابراین از حمایت شورای شهر و همکاری استانداری و نیروی انتظامی و همه افرادی که در به ثمر رساندن پروژه تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

محمدرضا کلائی با بیان اینکه مفهوم کارآمدی را در خدمت به مردم، مقدس می‌دانم، افزود: به نظر بنده آن چیزی که بعد از رأی نمایندگان شورای شهر باعث مشروعیت عملکرد می‌شود، کارآمدی در فعالیت‌هایمان است.

وی خاطرنشان کرد: کارآمدی منجر به‌سرعت در اجرای پروژه‌ها، کاهش هزینه‌ها و افزایش دادن مشارکت مردم در کارها می‌شود.

شهردار مشهد تصریح کرد: مبنای مشروعیت ما کارآمدی است، خوشحال هستیم که شورای شهر همیشه از فعالیت‌ها و کارآمدی ما حمایت می‌کند.

کلائی گفت: امیدواریم این کارآمدی برای خدمت به مردم ادامه داشته و این گونه پروژه‌ها ادامه داشته باشد.

حاکم شدن فضای رقابتی، افزایش کیفیت و کاهش قیمت را به ارمغان آورد

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای شهر مشهد هم در این مراسم گفت: بدهی‌های شهرداری در روزهای آغاز به‌کار شورای پنجم و همچنین پیشخور شدن درآمدها یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های ما بود، به نحوی که نگران تأمین حقوق کارکنان را داشتیم اما امروز جای افتخار دارد که شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های متعدد در حوزه‌های گوناگون هستیم.

احمد نوروزی ادامه داد: به‌خاطر تکیه بر کار گروهی و تعامل، جهش و حرکت خوبی در حوزه مدیریت شهری مشهد شاهد هستیم، از جمله این‌ها می‌توان به تسویه تمامی بدهی‌های سررسید شده شهرداری اشاره کرد.

وی افزود: این پروژه نقش بسزایی در تسهیل تردد، کاهش ترافیک و مدت زمان‌ سفر شهروندان دارد و در صورتی‌ که با کمربند جنوبی نیز پیوند بخورد، تأثیر فزاینده‌ای بر ترافیک شهر و محورهایی چون بلوار وکیل‌آباد و آزادی می‌گذارد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای شهر مشهد، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های فعالیت‌های عمرانی این دوره، حاکم بودن فضای رقابتی و پرهیز از انعقاد قرارداد به شکل ترک تشریفات است، به‌طوری که حتی سازمان عمران شهرداری نیز برای اجرای پروژه در مناقصه شرکت می‌کند و قیمت پیشنهادی خود را می‌دهد.

نوروزی متذکر شد: این رویکرد در شورای پنجم سبب شد تا پیمانکاران و بخش خصوصی توانمندی که چند سال از چرخه فعالیت‌های عمرانی دور بودند، مجدد پویا شوند و حاکم شدن فضای رقابتی، افزایش کیفیت، سرعت و درعین حال کاهش قیمت را به ارمغان آورد.

وی اظهار کرد: امیدواریم در سایه تعامل، همکاری و پشتیبانی یکدیگر و وحدت و همدلی، خدمتگذاران خوبی برای شهروندان مشهدی و زائران امام‌ رضا(ع) باشیم.

ایجاد دسترسی از بزرگراه شهید سلیمانی به بولوار نماز با بهره‌برداری از تقاطع شهید ناصری

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز در ادامه این مراسم، اظهار کرد: ۲۱ خرداد ماه سال جاری، با هدف ایجاد دسترسی سریع و آسان از بولوار شهید سلیمانی به بولوار نماز و فکوری و کاهش بار ترافیکی میدان جمهوری و بولوار پیروزی عملیات اجرای تقاطع غیرهمسطح شهید ناصری را آغاز کردیم.

خلیل‌الله کاظمی افزود: تقاطع غیرهمسطح شهید ناصری با هزینه حدود ۳۵ میلیارد تومان با سازه‌ای فلزی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه اجرای عرشه فلزی پل به‌صورت سرتاسری باعث کاهش وزن کلی سازه و نصب آن روی باندهای اصلی با کمترین زمان ممکن و کمترین تبعات ترافیکی در زمان اجرا شده است، تصریح کرد: یکی از تأکیدات شهردار مشهد از ابتدا اجرای کامل پروژه‌های عمرانی بوده است و خوشحالیم از اینکه امروز تقاطع شهید ناصری همراه با چهار هزار و ۸۰۰ متر مربع فضای سبز و نورپردازی پل به‌صورت کامل اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به تأخیر ۱۴ روزه بهره‌برداری از این پروژه، دلیل آن را قرار گرفتن لوله انتقال آب در زیر پایه اصلی و همچنین بارش برف و کاهش شدید دما در زمان بتن‌ریزی عنوان کرد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون عمران شهرداری مشهد احمد نوروزی رئیس کمیسیون اقتصادی شهردار مشهد بهره برداری شهید سلیمانی ۳۵ میلیارد شورای شهر فعالیت ها پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید

ایسنا/هرمزگان با حضور رئیس سازمان زندان‌ها دوازده پروژه صنعتی، عمرانی، ورزشی، کشاورزی و خدماتی در زندان‌های استان هرمزگان افتتاح شد.

 همزمان با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان که درپی سفر استانی رئیس دستگاه قضا صورت گرفته است، در مراسمی به شکل ویدیو کنفرانس ۱۲ پروژه به بهره‌برداری رسید.

کارگاه بسته‌بندی صنایع مواد غذایی بنیاد تعاون زندانیان، زمین‌های چمن مصنوعی زندان‌های میناب و کانون اصلاح‌وتربیت هرمزگان، نمازخانه زندان بندرعباس، خبازخانه‌های اردوگاه رودان و زندان بندرعباس، واحد ملاقات بندرلنگه، اداره مراقبت الکترونیک بندرعباس، آبیاری تحت فشار زمین‌های کشاورزی منطقه راونگ میناب، باشگاه ورزشی ویژه کارکنان و همچنین درمانگاه دندانپزشکی بندرعباس جهت استفاده خانواده مددجویان ازجمله این پروژه‌ها بوده‌اند.

رییس قوه قضاییه شب گذشته به هرمزگان سفر کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش