Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:30:19 GMT

امیدهای سن ایچ برای صعود به فینال کمرنگ شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۷۵۴۷

امیدهای سن ایچ برای صعود به فینال کمرنگ شد

در این دیدار که به دلیل پیشگیری از بیماری کرونا و با دستور سازمان لیگ فوتسال ایران بدون حضور تماشاگران در سالن فجر ساوه برگزار شد، سن ایچی ها با وجود اینکه چند بازیکن کلیدی را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی یا مصدومیت در اختیار نداشتند، نمایش درخشانی در آغاز بازی ارائه کردند.

سن ایچی ها ابتدا با حساب سه بر صفر و با گل های «علی مروتی» و دبل «فرشید نادری» از حریف پرقدرت اصفهانی پیش افتادند اما هرچه از روند بازی سپری شد، نداشتن بازیکن تعویضی باعث تحلیل رفتن انرژی بازیکنان ساوجی شد و گیتی پسند تسلط بیشتری بر بازی پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه روند بازی، گیتی پسند اصفهان با گل«محمدرضا سنگ سفیدی» و هت تریک «سعید احمدعباسی» ورق را به سود خود برگرداند و چهار بر سه از نماینده ساوه پیش افتاد.

در حالی که در ۱۰ دقیقه پایانی بازی سن ایچی ها بر دامنه حملات خود برای زدن گل مساوی تلاش می کردند اما «مرتضی عزتی» در یک ضد حمله و با ضربه ای چیپ گل پنجم نماینده اصفهان را به ثمر رساند و در ادامه «مهدی عامری» موفق شد با زدن یک ضربه محکم از راه دور، دروازه بان برزیلی گیتی پسند را تسلیم کند تا نتیجه این دیدار پنج بر چهار  شود.

اما این پایان کار نبود و بازیکنان گینی پسند از لو رفتن توپ های سن ایچی ها که با سیستم پاورپلی بازی می کردند، نهایت استفاده را بردند و ۲ گل دیگر توسط «حمید احمدی» وارد دروازه ساوجی ها کردند تا در نهایت این دیدار با حساب هفت بر چهار به سود نماینده دیار نقش جهان تمام شود.

بدین ترتیب باید ۲ دیدار دیگر به میزبانی گیتی پسند میان این تیم ها برگزار شود که به نظر می رسد سن ایچ کار سختی برای جبران نتیجه و صعود به فینال رقابت ها داشته باشد هرچند این تیم در دیدار مرحله قبل مقابل فرش آرای مشهد ثابت کرد که می تواند در زمین حریف هم چهره پیروز میدان باشد و کارهای بزرگی انجام دهد.

تیمی که ۲ دیدار از سه مسابقه رو در رو را با پیروزی پشت سر بگذارد به مرحله فینال صعود می کند که در یک سو، سن ایچ و گیتی پسند و در سوی دیگر مس سونگون و ستارگان ورامین برای این هدف مهم تلاش می کنند.

برچسب‌ها ساوه لیگ برتر فوتسال اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه لیگ برتر فوتسال اصفهان ساوه لیگ برتر فوتسال اصفهان گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم

به گزارش "ورزش سه"، مکس آلگری تایید کرد که تیمش برای حذف لاتزیو از کوپا ایتالیا و صعود به فینال فشار زیادی را تحمل کرده است. یوونتوس امشب مقابل لاتزیو 2-1 شکست خورد اما با وجود برتری 2-0 در بازی رفت، به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد.

آلگری به اسپورت مدیاست گفت:"این یک بازی پر از چالش بود، می‌دانستیم که بازی سختی می‌شود. نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم. کار آسانی نبود چون امکان داشت حذف شویم.

صعود به فینال؟
رسیدن به فینال هرگز آسان نیست، در سه سال گذشته ما در دو فینال کوپا ایتالیا بازی کرده‌ایم. حالا باید روی سری A تمرکز کنیم، چون هنوز به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نرسیده‌ایم و این آخر هفته با میلان رو به رو می‌شویم.

عصبانیت در پایان بازی با وجود صعود به فینال؟
در این لحظه، بازی‌های یوونتوس اهمیت زیادی دارد و این‌ها مسابقاتی هستند که به دلایل مختلف در طول یک سال و نیم گذشته ما در آن بازی نکردیم. سال گذشته شرایط ایده‌آلی نداشتیم و اتفاقات زیادی خارج از زمین رخ داد. ما این فصل می‌جنگیدیم، خوب نمی‌جنگیدیم، اما تا ژانویه با اینتر در بالای جدول بودیم و سپس سقوط کردیم. چند ماه گذشته فشار زیادی را تحمل کردیم، ما امتیازات کمی در سری A گرفتیم، اما هنوز این فرصت را داریم که به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برسیم و به فینال کوپا ایتالیا رسیده‌ایم. فشار در یوونتوس بسیار زیاد است و این یک آزمایش برای این بازیکنان بود. با وجود اینکه امشب خیلی خوب بازی نکردیم به نظرم شایسته صعود به فینال بودیم.

ارزش صعود به فینال؟
این فینال ارزش صعود به سوپرجام ایتالیا را دارد، بنابراین از نظر مالی برای باشگاه مهم است. انتقاد همیشه پیرامون یوونتوس وجود دارد. نیم فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم که هیچ‌کس انتظارش را نداشت. در آن زمان، مردم فکر می‌کردند که می‌توانیم با اینتر رقابت کنیم، اما نگران بودم که در نیم فصل دوم با مشکل مواجه شویم. ما بهتر بودیم اما نظر روحی افت کردیم.

دیگر خبرها

  • پنج‌ بازیکن ابتدایی شمسایی برای صعود به فینال
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند