Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-09@02:27:23 GMT

۱۱ نفر در اردبیل مشکوک به بیماری کرونا هستند

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۸۸۹۸

۱۱ نفر در اردبیل مشکوک به بیماری کرونا هستند

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت اخوان اکبری بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۱۱ بیمار مشکوک به کرونا در استان اردبیل شناسایی شدند.

وی افزود: ۹ نفر از افراد مشکوک به این بیماری در اردبیل و دو نفر نیز در شهرستان پارس آباد هستند.

رئیس‌دانشگاه علوم‌پزشکی استان اردبیل یادآور شد: نتیجه آزمایش‌این افراد در صورت مشخص شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه اندازی خط کرونا در سامانه ۱۹۰ در سراسر کشور

وی یادآور شد: به استناد مصوبه دومین جلسه قرارگاه کنترل و مراقبت کووید ۱۹ کرونا ویروس، از آنجا که اطلاع رسانی و آگاه ساختن آحاد جامعه در خصوص بحران ویروسی موجود از طریق حوزه‌های تخصصی نقش مؤثری در کاهش التهابات اجتماعی و عملکرد بهداشتی درمانی مناسب در آنان خواهد داشت، با راه‌اندازی خط کرونا در سامانه ۱۹۰ وزا رت بهداشت، کارشناسان بهداشتی و درمانی دانشگاه‌ها پاسخگوی سوالات مردم در مورد سوالات متداول بیماری منتقله از ویروس کرونا ۲۰۱۹ با استفاده از اطلاعات منتشر شده از طریق وزارت متبوع و دستورالعمل‌های بهداشتی درمانی هستند.

به گفته وی از مردم بزرگوار استان تقاضا می‌شود چنانچه در خصوص ویروس کرونا سوالاتی دارند می‌توانند با تماس تلفنی راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان اردبیل بهداشتی و درمانی جامعه دانشگاه علوم پزشکی استان ویروس انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۸۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی استان اردبیل بعدازظهر دوشنبه در مراسم افتتاح باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل اظهار کرد: در تولید و گسترش امنیت و حس خوشایند در این زمینه خبرنگاران و صاحبان رسانه‌ها نقش آفرین اصلی هستند و امیدواریم این حرکت توسعه نظم و امنیت را در جامعه منجر شود.

سردار جواد تقوی خاطرنشان کرد: پیش از این در قالب همیاران پلیس تعامل و ارتباط خوبی را با مجموعه آموزش و پرورش داشتیم که آثار مثبت این فعالیت را در کاهش وقوع جرایم به ویژه به حداقل رساندن تخلفات راهنمایی و رانندگی در بین خانواده‌ها شاهد بودیم.

وی اهمیت کار زیربنایی را با محوریت مدارس در گسترش مفاهیم ارزشی و انسانی یادآور شد و بیان کرد: ما باید تمامی فعالیت‌های آموزشی و فرهنگسازی را از دل مدارس آن هم در گروه‌های سنی پایه آغاز کنیم تا در فرآیند رشد نوجوانان و جوانان این آموزش‌ها مؤثر و تأثیرگذار باشد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: با همراهی دانش آموزان خبرنگار پلیس بیش از هر زمان دیگر به وظیفه خطیر خود مسلط عمل کرده و انتظار بهبود فرآیندها را داریم.

در این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز بر اهمیت جهاد تبلیغ و تبیین اشاره و اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در این سنگر نقش آفرین اصلی هستند.

کلام الله صفری خاطرنشان کرد: دانش آموزان در کنار حضور مؤثر در سنگر تعلیم و تربیت در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی نقش آفرینی می‌کنند که این خود حرکتی پسندیده و شایسته به نظر می‌رسد.

کد خبر 6098671

دیگر خبرها

  • کمیته امداد اردبیل از ۱۳۲۰ بیمار صعب‌العلاج و خاص حمایت می‌کند
  • هشدار برای شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در گاو شیری
  • جمع آوری ۱۰ هزار تن اقلام بهداشتی و درمانی برای مردم غزه
  • روند کاهشی شاخص‌های مرده زایی و بستری متصل به تولد در استان همدان
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل