Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، «هوگان گیدلی» سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه در مصاحبه با شبکه خبری فاکس‌نیوز اعلام کرد که دولت ترامپ قصد دارد در راستای مبارزه شیوع ویروس کرونا در آمریکا از کنگره این کشور درخواست بودجه اضطراری کند.

سخنگوی کاخ سفید در این خصوص به فاکس‌نیوز گفت: «ما در حال حاضر برای اینکه اطمینان حاصل کنیم که می‌توانیم از آمریکایی‌ها محافظت کنیم، نیاز به مقدای بودجه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این به سلامت ما کمک می‌کند.»

این مقام آمریکایی درباره اینکه دولت دقیقاً چه میزان بودجه برای مبارزه با کرونا از کنگره درخواست کرده، توضیحی نداد. با این حال، برخی رسانه‌های آمریکایی از جمله پالیتیکو و واشنگتن‌پست به نقل از منابع آگاه که نامشان فاش نشده گزارش داده‌اند که دولت ترامپ از کنگره آمریکا یک میلیارد دلار بودجه برای مبارزه با ویروس کرونا درخواست کرده است.

یک مقام دولت ترامپ نیز در گفتگو با رویترز اعلام کرده است که دولت هنوز تصمیم نهایی را درباره مبلغ بودجه اضطراری برای مبارزه با کرونا نگرفته و احتمالاً تا پایان هفته درخواست خود را تحویل کنگره خواهد داد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شیوع ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا کاخ سفید واشنگتن پست دونالد ترامپ سخنگوی کاخ سفید ویروس کرونا ویروس چینی کرونا ویروس مبارزه با کرونا برای مبارزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۹۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین درخواست دولت برای رفع فیلتر گوگل پلی

به گزارش صدای ایران، عیسی زارع پور در حاشیه جلسه این هفته هیئت دولت درباره آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی با بیان اینکه برای بار سوم این موضوع را در گروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم، گفت: امیدوارم در جلسه آتی، دوستان همراهی کنند و بررسی کنند تا از گوگل پلی رفع فیلتر شود.


وی همچنین ادامه داد: ۷ میلیون خانوار راحت پوشش فیبرنوری قرار گرفته اند و هدف گذاری ما ۱۴ میلیون خانوار است.
وزیر ارتباطات همچنین گفت: این کارگروه  تعیین مصادیق مجرمانه ۱۲ عضو دارای حق رای  دارد که وزارت ارتباطات یک عضو است و دولت در کل ۶ رای دارد. اکثریت با دولت نیست و باید تصمیم جمعی گرفته شود.


وی ادامه داد: امسال برنامه ریزی برای ساخت و پرتاب ماهواره داریم. ظرف یکی دو ماه آینده رونمایی و پرتاب ماهواره اتفاق خواهد افتاد.

دیگر خبرها

  • وزارت راه تکلیف جاده‌های ترانزیتی اردبیل را مشخص کند
  • هر ایرانی که از این جاده بازدید کند از شکسته شدن غرور ایرانی خجالت می‌کشد
  • حق معلم با مادیات ادا نمی شود
  • طرح حماس برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ
  • شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • درخواست بلینکن از چین: با شرکت‌های آمریکایی عادلانه رفتار کنید
  • سومین درخواست دولت برای رفع فیلتر گوگل پلی
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی