Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@05:13:50 GMT

۴۰ واحد تولیدی در قزوین از تملک بانک‌ ها خارج شدند

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۰۵۵۴

۴۰ واحد تولیدی در قزوین از تملک بانک‌ ها خارج شدند

علیخانی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۰ واحد تولیدی در حوزه صنعت و کشاورزی استان قزوین از تملک و جانشینی بانک‌ ها خارج شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «مرتضی علیخانی» در نشست بررسی واحدهای تولیدی تملک شده استان بیان کرد: بر اساس تأکیدات مصوبه سران سه قوا مبنی بر خروج واحدهای تولیدی از تملک بانک و احیای مجدد آنها، امسال از 78 واحد تولیدی تملک شده در استان 40 واحد از تملک خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین ادامه داد: 38 واحد تولیدی قزوین هم اکنون در تملک بانک ‌ها قرار دارند؛ مجموعه مسئولان دستگاه‌ های اجرایی، قضایی و بانکی استان در تلاش هستند تا علاوه بر اینکه از تملک واحدها توسط بانک‌ ها جلوگیری کنند، با یافتن سرمایه ‌گذار جدید به رفع بدهی واحدهای تولیدی بپردازند.

 

وی تصریح کرد: حمایت دستگاه‌ های اجرایی از واحدهای تولیدی مشکل دار در سال جاری کار را به جایی رساند که پنج واحد تولیدی قبل از جانشینی و تملک بانک، همان ابتدا مورد حمایت قرار گرفته و از تملک آنها جلوگیری شد.

 

علیخانی تأکید کرد: واحدی که تحت جانشینی بانک قرار می ‌گیرد، از چرخه تولید خارج شده و به بیکاری کارگران منجر می شود. 

 

وی خاطرنشان کرد: استمهال بدهی بانکی، کمک به تأمین وثایق و همچنین احیای مجدد واحدهای تولیدی از عمده مواردی است که امسال با جدیت در استان قزوین دنبال شده است.

 

گفتنی است استان قزوین دارای 3 هزار و 500 واحد صنعتی و 2 هزار و 500 واحد کشاورزی است.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: جذب سرمایه گذاری بانک ها واحد تولیدی واحدهای تولیدی واحد تولیدی تملک بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۰۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد

پارسا گفت: ۶۰ واحد مسکونی در شهرک کوثر و ۳۲ واحد در شهرک فدک شاهرود توسط بنیاد مسکن شاهرود ساخته و تحویل متقاضیان شد.

وی با بیان اینکه متراژ متوسط هر واحد تحویلی ۷۸ متر مربع است، ابراز کرد: واحدهای مسکونی شهرک کوثر در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۶۱۶ متر مربع بنا شده است.

وی با اشاره به اینکه زیربنای این طرح پنج هزار و ۴۴۲ متر مربع است، اظهار کرد: واحدهای شهرک کوثر ۲ طبقه در ۱۵ بلوک چهار واحدی ساخته شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شاهرود ادامه داد: سه میلیارد ریال وام به متقاضیان مسکن شهرک کوثر از طریق بانک‌های عامل پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه واحدهای مسکن شهرک فدک در ۲ بلوک ۱۶ واحدی ساخته شد، افزود: چهار واحد در چهار طبقه در هر بلوک ساخته و تحویل متقاضیان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی