Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@02:57:57 GMT

بارش‌ها در لرستان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۱۵۷۱

بارش‌ها در لرستان ادامه دارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از مردم استان خواست از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ عباس شرفی اظهار کرد: با وجود اینکه از شب گذشته بارش شدید و بدون وقفه باران را در تمام محورهای استان شاهد هستیم اما همه راه‌های مواصلاتی بجز محور قدیم خرم‌آباد- پلدختر و گردنه پای آستان کوهدشت باز و تردد برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به شرایط بحرانی از عصر روز دوشنبه پنجم اسفند به دلیل مسائل ایمنی محور خرم آباد- پلدختر را مسدود کردیم و محورهای دهلیج، چولهول و پاعلم را به عنوان جایگزین درنظر گرفتیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان بیان کرد: گردنه پای آستان در محور کوهدشت- گراب نیز بدلیل عملیات ریزش‌برداری در پی عملیات انفجار توسط پیمانکار راه و شهرسازی مسدود شده است و تردد در محور جایگزین آن از مسیر کت کن- خسروآباد- کوهنانی صورت می‌پذیرد.

شرفی گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی در ستاد مدیریت بحران راهداری لرستان و تقسیم کاری که صورت گرفت از ساعات اولیه روز دوشنبه پنجم اسفند تمام‌ نیروها و ماشین آلات به‌خصوص در محورهای حساس به حالت آماده باش درآمدند و تا این لحظه هیچ‌گونه خللی در تردد رخ نداده است.

وی از مردم استان خواست در این شرایط از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لرستان باران سیل آسا سیل اسفند باش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۱۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان

ایسنا/کرمان فرماندار شهرستان انار با اعلام پرآبی مسیل‌ها در برحی نقاط محور انار- رفسنجان، گفت: در حال حاضر همه محورهای مواصلاتی شهرستان انار باز هستند.

محسن صالحی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص بارش‌ها در شهرستان انار، اظهار کرد: با توجه به بارش‌های شب گذشته و امروز صبح در ارتفاعات حوزه آبریز شهربابک، پرآبی یکسری مسیل‌ها را داشتیم.

وی افزود: در مقاطع کوتاهی، جاده ترانزیتی انار- رفسنجان در کیلومتر ۲۷ برای خودروهای سبک بسته شد اما خودروهای سنگین توانستند مسیر خود را ادامه دهند.

فرماندار انار تصریح کرد: در حال حاضر همه محورهای مواصلاتی شهرستان انار باز هستند.

صالحی تأکید کرد: با این وجود ستاد بحران شهرستان در خصوص احتمال بارندگی عصر امروز با رشد ابرهای جوششی در ارتفاعات و احتمال وقوع سیلاب در شهر و روستاهای اطراف، آمادگی کامل دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • مشارکت ۲۵۶ نیروی راهداری استان اصفهان در عملیات راهداری بارش های اخیر
  • پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ