Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@23:18:47 GMT

اتهام ورود کرونا با ماهان منصفانه نيست

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۲۴۲۹

اتهام ورود کرونا با ماهان منصفانه نيست

خبرگزاری آریا- سخنگوی سازمان هواپیمایی اتهام ورود کرونا با ماهان در فضای مجازی را نه کارشناسی و نه منصفانه عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، آقای رضا جعفرزاده گفت: در مواقع حساس و مهم، چون موضوع ویروس کرونا، نه سازمان هواپیمایی کشوری تصمیم گیر بلامنازع است و نه هیچ ایرلاینی اجازه پرواز پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: علی رغم صدور اطلاعیه‌های متعدد در خصوص تعلیق پرواز‌ها به چین و اینکه هیچ پرواز مسافری به آن کشور انجام نمی‌شود بار‌ها شاهد مسائلی، چون ادامه پرواز‌های ماهان و اتهام ورود ویروس کرونا توسط این شرکت در فضای مجازی بوده ایم.
جعفرزاده اضافه کرد: پیش‌تر هم اعلام کردیم که تصمیم در خصوص تعلیق پروازها، تصمیم مسئولان و تکلیفی بوده که به عهده سازمان هواپیمایی کشوری گذاشته شده و بازگرداندن دانشجویان و اتباع ایرانی از ووهان چین و انجام چند پرواز باری نیز با تصمیم مسئولان و نظارت وزارت بهداشت و با رعایت اقدامات پیشگیرانه، براساس دستورالعمل و نظارت دقیق بهداشتی انجام شده است.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: اینکه در تعبیر و تفسیر‌ها و در بعضی فضا‌های رسانه‌ای اهمیتی به بازگرداندن دانشجویان و اتباع ایرانی به کلی نادیده گرفته می‌شود، جای سوال دارد.
وی گفت: با اینکه اظهارنظر‌های پزشکی در حیطه وزارت بهداشت و تصمیمات آن مجموعه است و همانطور که مکررا توصیه شده است برای دوری از قضاوت‌های نادرست، اخبار و اطلاعات را از منابع مربوطه دنبال کنیم لازم است تاکید شود هواپیمایی ماهان تاکنون در چارچوب تصمیمات دولت و وزارت بهداشت و نهایتا سازمان هواپیمایی کشوری عمل کرده و نظارت‌های صورت گرفته نیز براساس دستورالعمل‌های تعیین شده بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اتهام کرونا ماهان سازمان هواپیمایی کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۲۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!

ظاهرا حواشی اخیر پیرامون ورود بانوان به ورزشگاه‌های فوتبال با محرومیت هوادار پیرمرد سپاهان تمام نشد و این محرومیت شامل هواداران زن دیگر تیمها هم شده است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بانوان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.

تیم فوتبال نساجی قائمشهر در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در یک بازی حساس در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

این تصمیم باتوجه به این موضوع گرفته شده که درب ورودی که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، در این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود. 

قرار است در جایگاه بانوان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • دلیل منع ورود پزشک فلسطینی به اروپا
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • تداوم بارندگی همراه با رعد و برق شدید در امارات+فیلم