Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:33:44 GMT

ترامپ: آمریکا در کنار هند باقی می ماند

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۲۷۳۵

ترامپ: آمریکا در کنار هند باقی می ماند

خبرگزاری " ای ان آی" هند روز سه شنبه نوشت: دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا به همراه ملانیا ترامپ صبح امروز پس از ادای احترام به مهاتما گاندی رهبر انقلاب هند، به خانه حیدر آباد رفته و مورد استقبال رسمی نارندرا مودی نخست وزیر هند و رام نات کوویند  رییس جمهوری این کشور قرار گرفتند.

دونالد ترامپ پیش از دیدار خود با نخست زیر هند گفت: آمریکا قاطعانه در کنار هند باقی می ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مودی و ترامپ پس از برگزاری مراسم رسمی استقبال، وارد خانه حیدر آباد شده و مذاکرات رسمی خود را آغاز کردند.

انتظار می رود در این مذاکرات قرارداد های  نظامی به ارزش بیش از ۳ میلیارد دلار میان دو کشور امضا شود.

به گزارش رسانه های هند، سفر ترامپ به هند نشان دهنده گستردگی روابط میان دو کشور است و پیام روشنی به رقیبان هند در منطقه مانند پاکستان و چین می دهد.

انتقاد برنی سندرز از تصمیم ترامپ برای فروش سلاح به هند

سناتور برنی سندرز و کاندید دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ضمن انتقاد از دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا برای فروش سلاح به هند اعلام کرد که آمریکا باید برای مقابله با گرمایش زمین با هند همکار شود تا از نابودی کره زمین جلوگیری شود.

برای ترامپ سفر به هند از لحاظ نزدیکی آن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اهمیت زیادی دارد. وی به دنبال جذب گروه بزرگ شهروندان هندی-آمریکایی  است که در آمریکا نفوذ قابل توجهی دارند.

اگرچه ترامپ  مودی را دوست نزدیک خود می خواند، اما وی در چندین مورد از سیاست های تجاری هند انتقاد کرده و خواستار گسترش دسترسی آمریکا به بازار هند شده است.

اختلافات تجاری هند و آمریکا همچنان ادامه دارد و دو کشور تاکنون نتوانسته اند برای امضای یک توافق جامع تجاری با یکدیگر به توافق برسند.

برچسب‌ها هند دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا نارندرا مودی پروندهٔ خبری ترامپ در هند، فروش ۳ میلیارد دلار سلاح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هند دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا نارندرا مودی دونالد ترامپ دونالد ترامپ دونالد ترامپ هند دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا نارندرا مودی جمهوری آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۲۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت و انتقاد میرسلیم از دولت

مصطفی میرسلیم توئیتی در خصوص سفر رئیس دولت سیزدهم به پاکستان منتشر کرد.

وی در شبکه اجتماعی ایکس با انتقاد از استقبال ناشایست از ابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم در سفر به پاکستان نوشت: چرا تشریفات ریاست جمهوری در مراعات شأن رئیس جمهوری اسلامی ایران در سفر‌های خارجی دقت لازم را به خرج نمی‌دهد؟ اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه چه افتخاری دارد؟

دیگر خبرها

  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از برحورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • عصبانیت و انتقاد میرسلیم از دولت
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت