Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۵۰ پرونده تخلف انتخاباتی در این استان تشکیل شده است.

حسن نگین تاجی سه شنبه ششم اسفند ماه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه حقوق عامه مورد تاکید دستگاه قضایی است، افزود: کارگروهی در این زمینه تشکیل شده است و طی سال‌جاری ۵۴ هکتار از اراضی ملی و حریم رودخانه رفع تصرف صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: بیش از۴۰ واحد تولیدی استان با جلسات و حضور میدانی احیا و به چرخه تولید بازگشتند.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بیش از ۵۰ پرونده انتخاباتی در استان تشکیل شد و حتی برخی از این پرونده ها مربوط به مدیران بوده است.

نگین تاجی تصریح کرد: برخیها از این پرونده ها تفهیم اتهام شد و برخی از این پرونده ها مربوط به کسانی که سخنرانی علیه داوطلبی داشتند و یا استفاده از اسلحه داشتند، بود.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ قاضی روز دوم اسفند ماه بر روند انتخابات بصورت میدانی نظارت می کردند، ادامه داد: مردم تحت تاثیر فضای مجازی قرار نگیرند، هم اکنون دیگر موقع وحدت است و انتخابات اسفند ۹۸ سالم و باکمترین تخلف و درگیری در استان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با انتشار فیلم جرثقیل سرنجلکل توهین به نماینده فعلی بویراحمد و دنا تاکید کرد: این مساله شیطنت یک فرد بود که سو استفاده کرده است و این موضوع از سوی دستگاه قضایی در حال پیگیری و بررسی است که به محض شناسایی و دستگیری عامل این فیلم طبق قانون برخورد خواهد شد.

نگین تاجی اظهارکرد: در ۶ماهه اخیر امسال ۸۴۷۰ فقره پرونده بیشتر از ۶ ماهه مشابه سال قبل مختومه کرده ایم که ۱۲ درصد افزایش داشته ایم.

وی گفت: ۶۰ درصد پرونده های معوق استان بالغ بر ۵۲۳۹ پرونده مختومه شده اند. هم اکنون ۳۲ پرونده مربوط به سال ۹۵ بوده که بیشتر واخواهی هستند.

به گزارش ایسنا، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد بیام کرد: ۹۱ درصد اوراق قضایی استان بصورت الکترویکی انجام می شود که در این زمینه رتبه سوم تا پنجم کشور را طی ۶ ماهه اخیر کسب کرده ایم. ۲۰۰۰ رای مجازات های جایگزین حبس داشته ایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی كهگيلويه و بويراحمد دادگستري رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۳۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتلای ۸۰۰۰ کهگیلویه و بویراحمدی به بیماری آسم

رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۳ درصد از مردم استان به بیماری آسم مبتلا هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد ملک‌زاده، امروز_ چهارشنبه، نوزدهم اردیبهشت_ در نشست روز جهانی آسم با بیان اینکه هفت ماه می مصادف با هجدهم اردیبهشت روز جهانی آسم نام‌گذاری شده‌است، اظهار کرد: آسم یک بیماری مزمن است که شیوع بالایی دارد.

وی افزود: آسم ارتباط مستقیم با استرس و اضطراب دارد و با تنگی نفس و سرفه، ناتوانی در صحبت کردن و گیجی همراه است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه آسم یک بیماری ارثی است، گفت: مواد آلرژی‌زا، عفونت‌های ریوی، مواد آلاینده در هوا و قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی بیماری آسم را تهدید می‌کند.

وی با بیان اینکه سیگار کشیدن، مصرف برخی داروها، استرس، سابقه خانوادگی و قرار گرفتن در معرض آلایندگی‌ها عوامل افزایش دهنده بیماری آسم است، تصریح کرد: هشت هزار نفر معادل ۱۳ درصد از مردم کهگیلویه و بویراحمد به بیماری آسم مبتلا هستند.

ملک‌زاده با بیان اینکه آسم رژیم غذایی خاصی ندارد، اما پرخوری و چاقی سبب تشدید بیماری می‌شود، خاطرنشان کرد: مصرف فست‌فودها، غذاهای بسته‌بندی شده و کنسروها، غذاهای تند، آجیل‌های بو داده، سوسیس و کالباس، میگو، کره بادام زمینی، خربزه، طالبی توت فرنگی و کیوی مواد غذایی هستند که آسم را تشدید می‌کند.

وی گفت: واحد سلامت معاونت بهداشت استان در زمینه آموزش پیشگیری از آسم شغلی و معاینات پرسنل را در دستور قرار دهد، همچنین واحد بهداشت و درمان در خصوص کنترل استرس آموزش‌ها را ارائه دهد.

رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش رسانه‌ها و صداوسیما در آشنایی مردم با بیماری آسم، افزود: محتوای تولید شده در خصوص این بیماری در اختیار آموزش و پرورش قرار داده شود.

کد خبر 751755

دیگر خبرها

  • تشکیل ۲۵ پرونده تخلف برای فروشگاه های لوازم یدکی خودرو در خوزستان+فیلم
  • ابتلای ۸۰۰۰ کهگیلویه و بویراحمدی به بیماری آسم
  • ۳ پرونده در دادسرای مشهد در خصوص جرایم انتخاباتی تشکیل شد
  • تشکیل ۳ پرونده جرایم انتخاباتی خراسان رضوی در دور اول
  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران