Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر اسدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت:: واجدین شرایط در شهرضا ۱۱۴ هزار و  و واجدین شرایط رای دهی در دهاقان ۲۴ هزار و ۸۳۸ نفر بوده است.

وی تصریح کرد: میزان مشارکت مردم این دو شهرستان در انتخابات مجلس یازدهم ۴۴.۳ درصد بوده است.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه امروز کسانی که به امر نتایج رای‌گیری اعتراض دارند می‌توانند شکایت خود را اعلام کنند تا طی هفت روز بررسی شود و صحت اعتراض را شورای نگهبان اعلام می‌کند،افزود: تا امروز هیچ گونه اعتراضی  در این ارتباط انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی با قدردانی از مسئولان و مردم که در امر برگزاری انتخابات در شهرضا کمک کردند، ابراز داشت: ما هیچ مشکلی در روند انتخابات نداشتیم و انتخابات در فضای آرام و امن برگزار شد.

فرماندار شهرضا تاکید کرد: افرادی چه در عموم و چه در فضای مجازی قصد تخریب دارند را شناسایی و طبق قانون تحت پیگیری قرار خواهند گرفت و مجازات خواهند شد.

اسدی با بیان اینکه پس از برگزاری انتخابات، نوبت رفاقت منتخبان برای خدمت به مردم است و ابراز داشت: پس از اتمام انتخابات، باید رفاقت بین کاندیداها ایجاد شود.

وی  گفت: پس از اتمام انتخابات، تمامی کاندیداها و طرفداران آنان باید برای اعتلای شهر رفاقت کرده و کینه ها و گفتمان های تند را کنار بگذارند.

کد خبر 4862505

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا قربانیان کرونا ویروس انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس بارش برف شهرکرد گرگان قزوین شیراز بیرجند یاسوج خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۴۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت

سردار دوستعلی جلیلیان گفت: کارکنان پرتلاش کلانتری‌ها در خط مقدم تامین امنیت جامعه قرار دارند و در بررسی‌های بعمل آمده فرماندهی انتظامی استان با اقدامات پیشگیرانه و تامینی پلیس، اثر بخشی آموزش‌های همگانی پلیس، مشارکت‌های مردمی، توجه مردم به توصیه‌های پلیس و اقدامات کنترلی بر سارقان با کاهش ۱۸ درصدی در جمع کل سرقت‌ها در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حاصل شده است.

وی همدلی و همکاری را مهمترین عامل موفقیت در انجام ماموریت‌های محوله دانست و افزود: کاهش سرقت‌ها و پیشگیری از جرائم منوط به تلاش مضاعف و جهادی فرماندهان و کارکنان پلیس و مشارکت شهروندان است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، خدمت گذاری به مردم را مدال افتخار برای کارکنان فراجا دانست و یاد آور شد: باید به خود ببالیم در سازمانی خدمت می‌کنیم که خدمت گذاری به مردم یک نعمت الهی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند