Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پیمانکار دانش کار آراسته پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخاب واحد ۱۴ هزار دانشجو در مراکز علمی - کاربردی استان البرز، گفت: این مهم در قیاس با گذشته با کاهش مواجه است.

وی دلیل کاهش تعداد دانشجویان دانشگاه علمی - کاربردی استان را حذف ۱۰ مرکز دولتی، دو مرکز خصوصی و عمومی زیر مجموعه این دانشگاه دانست و گفت: خوشبختانه امسال پنج مرکز جدید به سیستم آموزشی دانشگاه علمی و کاربردی استان افزوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه جامع علمی- کاربردی استان البرز گفت: در حال حاضر ۲۷ مرکز علمی کاربردی در البرز وجود دارد و مقرر است سال آینده دو مرکز جدید اضافه شود.

دانش کار آراسته با بیان اینکه سالانه دانشگاه علمی - کاربردی استان البرز هفت هزار فارغ التحصیل دارد، گفت: پذیرش دانشجویان جدید در دانشگاه حدود سه هزار و ۵۰۰ نفر است.

وی در خصوص فراخوان جذب مدرس در سال جاری نیز گفت: هزار و ۴۰۰ متقاضی ثبت نام کرده اند و ما تونایی جذب ۳۰۰ مدرس را داریم.

رئیس دانشگاه جامع علمی- کاربردی استان البرز در خصوص تصمیم برای تعطیلی کلاس‌های نظری و همچنین کلاس‌های عملی - کارگاهی این دانشگاه به دلیل اقدامات پیشگیرانه در برابر ویروس کرونا، گفت: همه کلاس‌ها بر اساس تصمیم قرارگاه پدافند زیستی تا پایان‌هفته تعطیل شده اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان البرز دانشجو رئیس دانشگاه فارغ التحصیل ویروس انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کاربردی استان البرز دانشگاه علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۵۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی بیان آمریکایی

نامش اسنا است و به تبسم شهرت دارد؛ در رشته مهندسی پزشکی فارغ التحصیل شده بود آن هم با بهترین معدل قرار بود در مراسم فارغ التحصیلی سخنرانی کند اما بخاطر حمایت از فلسطین به او اجازه ندادند.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077084 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • سالانه ۲۰۰۰ نفر در حوزه کوانتوم تربیت و جذب می‌شوند
  • جذب و تربیت سالانه دو هزار نیروی متخصص در حوزه فناوری کوانتوم
  • آزادی بیان آمریکایی
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم