Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم قائم مقام دانشگه علوم پزشکی قم از ترخیص روزانه 8تا 10 درصدی بیماران مبتلا به کرونا از دو بیمارستان مختص به این بیماران در قم خبرداد.

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم،دکتر ابرازه قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم گفت:  روزانه از دو بیمارستان کامکار وفرقانی ترخیص ۸ تا ۱۰ درصدی انجام می‌شود.

وی افزود: تعداد افراد مبتلا بی بیماری های تنفسی در قم افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو بیمارستان فرقانی و کامکار در حال پر شدن است و بیمارستان امام رضا(ع) به عنوان بیمارستان سوم در خدمت همشهریان قرار می گیرد.
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: مردم از حضور در تجمعات جلوگیری کنند و قرنطینه شدن و ایزولیشن خانگی را جدی بگیرند

وی در پایان از استانداری درخواست کرد که ساعات اداری در قم کاهش یابد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس منطقه قم علوم پزشکی قم دو بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۶۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۹۰ درصدی رصد زنجیره تأمین دارو در سامانه تیتک

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید کاظمی اظهار کرد: از ابتدای راه‌اندازی سامانه تیتک در سال ۹۳ حدود ۹۲۲ قلم دارو از ابتدای زنجیره تا انتهای زنجیره قابل رصد بود که این تعداد در سال اخیر با ۹۰ درصد رشد به ۱۷۲۵ قلم رسیده است.

وی افزود: با رصد داروهای حیاتی و استراتژیک در سامانه تیتک می‌توان تا حد قابل ملاحظه‌ای میزان نشت از زنجیره تأمین را کاهش داد تا دارو به دست مصرف کننده اصلی برسد.

مدیر کل فناوری اطلاعات و سامانه‌های سلامت سازمان غذا و دارو با اشاره به راه اندازی داشبوردهای عمومی و مدیریتی در حوزه دارو تسریع کرد: داشبوردهای عمومی شامل ترخیص، آمارنامه بر اساس تأمین، آمارنامه دارویی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و داشبوردهای مدیریتی شامل ترخیص، قیمت گذاری، جزئیات سیاست گذاری و قیمت مبنای بیمه در دسترس عموم مردم ذینفعان نخبگان و فعالان این حوزه قرار گرفته است.

کد خبر 6090495 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • رشد ۹۰ درصدی رصد زنجیره تأمین دارو در سامانه تیتک
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی