Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:40:48 GMT

چند خبر ورزشی از خوزستان

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۶۶۰۲

چند خبر ورزشی از خوزستان

به گزارش ایرنا با اعلام باشگاه فولاد خوزستان، مسئولان تیم فولاد ۲۰ درصد دیگر از قراردادهای بازیکنان و دیگر اعضای خود را پرداخت کردند تا بازیکنان این تیم در ۹ دیدار باقی مانده لیگ شارژ روحی شوند.

تیم فولاد در حالی که یک بازی کمتر از دیگر رقبا انجام داده، اکنون با ۳۰ امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولادی ها روز پنج شنبه هشتم اسفندماه در ورزشگاه بدون تماشاگر فولادآرنا به مصاف شاهین بوشهر می روند.

اردوی تیم ملی دوچرخه سواری در مسجدسلیمان لغو شد

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از لغو اردوی تیم ملی دوچرخه سواری در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد و گفت: این اقدام در راستای سلامت ورزشکاران و برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا صورت گرفته است.

وی بیان کرد: طبق اعلام قبلی قرار بود اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید و بزرگسالان کشورمان از روز دهم تا ۲۵ اسفندماه در مسجدسلیمان برگزار شود اما با توجه به دستور وزارت ورزش مبنی بر لغو تمام رویدادهای ورزشی این اردو به زمان دیگری موکول شد.

مسابقات لیگ برتر فوتبال خوزستان بدون تماشاگر برگزار می شود

مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های خوزستان روز چهارشنبه هشتم اسفندماه پیگیری می‌شود و با اعلام هیات فوتبال خوزستان، به دلیل شیوع ویروس کرونا و تا اطلاع ثانوی این رقابت ها بدون حضور تماشاگران انجام می‌شود.

با گذشت ۲۴ هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال خوزستان در حال حاضر تیم فرهنگ رامهرمز در صدر جدول قرار دارد. در این هفته از مسابقات تیم ایرانمهر خرمشهر استراحت خواهد داشت.

برگزاری دیدار برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان در اهواز

مینا بارانی سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری گفت: دیدار برگشت مرحله پلی آف روز جمعه نهم اسفندماه بین تیم های ملی حفاری و سایپا تهران در اهواز برگزار خواهد شد که در صورت پیروزی در این دیدار جواز حضور به بازی فینال را دریافت می کنیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیمش در شرایط بسیار خوبی قرار دارند افزود: در دیدار رفت با وجود اینکه خارج از خانه به میدان رفتیم اما پیروز میدان شدیم و در این دیدار تلاش می کنیم با دست پر از میدان خارج شویم. خوشبختانه بازیکنان از انگیزه بسیار خوبی برخوردار بوده و به دنبال کسب عنوان قهرمانی در مسابقات هستند.

تیم فولاد بدون مصدوم و محروم به مصاف شاین بوشهر می رود

با اعلام باشگاه فولاد، دیدار تیم های فولاد و شاهین در حالی در اهواز برگزار می شود که فولادی ها در این دیدار بازیکن مصدوم و محرومی نداشته و با تمام قوا به مصاف حریف می روند.

تیم فولاد در صورت پیروزی در این دیدار ۳۳ امتیازی شده و در همان مکان ششم جدول رده بندی باقی خواهد ماند. فولادی ها در خط دفاع عملکرد خوبی داشته و تاکنون ۱۲ گل دریافت کرده اند. 

برچسب‌ها فوتبال لیگ برتر فوتبال اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر فوتبال اهواز فوتبال لیگ برتر فوتبال اهواز لیگ برتر فوتبال تیم فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۶۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند

11 تیم لیگ برتری و 5 تیم از دسته های پایین تر در دور یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی حضور دارند. در این میان 7 تیم از قهرمانان گذشته جام حذفی در این مرحله حضور دارند و 3 تیم از قهرمانان گذشته، از دور مسابقات کنار رفته اند.

به گزارش طرفداری، از بین تیمهای لیگ برتری 3 تیم خوزستانی استقلال خوزستان، فولاد خوزستان و نفت آبادان در کنار نساجی مازندران و استقلال تهران از دور مسابقات جام حذفی کنار رفته اند.

از بین قهرمانان گذشته جام حذفی، سه تیم فولاد خوزستان، استقلال تهران و نساجی قائم شهر حذف شده اند و هفت تیم پرسپولیس، سپاهان، ذوب آهن، ملوان، سایپا، فجر شهید سپاسی و تراکتور هنوز در مسابقات حضور دارند.

استقلال هفت بار، فولاد خوزستان یک بار و نساجی یک بار قهرمان جام حذفی شده اند و پرسپولیس هفت بار، ذوب آهن و سپاهان چهار بار، ملوان سه بار، تراکتور دو بار و سایپا و فجر شهید سپاسی یک بار در جام حذفی ایران، عنوان قهرمانی را به دست آورده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی