Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:49:00 GMT

ریزش کوه در ۳۰ نقطه از جاده اندیکا – شهرکرد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۷۷۰۱

ریزش کوه در ۳۰ نقطه از جاده اندیکا – شهرکرد

کورش دهنو روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد : ۱۲ تیم راهداری مشغول ریزش‌برداری و پاکسازی این جاده هستند.

وی افزود: تردد در این جاده برقرار است اما در صورت بالا آمدن آب حاشیه جاده در منطقه شیمبار، ممکن است انسداد این مسیر اعلام شود.

رییس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای اندیکا ادامه داد: بارندگی در این شهرستان تا لحظه مخابره خبر به شدت ادامه دارد و راهداران شبانه روز مشغول کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دی پارسال نیز بر اثر طغیان رودخانه و سیلاب در امتداد تالاب شیمبار یک دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی که برای امداد رسانی به مردم منطقه اندیکا رهسپار این منطقه شده بود در سیلاب واژگون شد و یک امدادگر جوان اورژانس غرق شد.

جاده اندیکا - شهرکرد از راه‌های ارتباطی و میانبر استان خوزستان به چهارمحال و بختیاری است.
اندیکا با مرکزیت شهر قلعه خواجه، دارای سه بخش و با جمعیت حدود ۸۰ هزار نفر در شمال شرق خوزستان قرار دارد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بهسازی راه ها اندیکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بهسازی راه ها اندیکا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بهسازی راه ها اندیکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۷۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛  معاون راهداری و راههای روستایی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه اجرای سیستم های روشنایی در محورهای برون شهری در راستای ارتقای ایمنی تردد ضروری است، افزود: در یک سال گذشته در ۱۲ نقطه از محورهای ارتباطی استان عملیات نصب سیستم روشنایی جدید شامل ۱۰ عملیات بزرگراهی و دو عملیات راه اصلی انجام و برای آجران آن ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

جعفر صادقی پور افزود: در این مدت در مجموع سه هزار و ۷۹۴ کیلومتر خط کشی در محورهای ارتباطی استان با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال انجام شده که ۵۷ کیلومتر محور آزاد راهی، یکهزار و۵۳۶ کیلومتر محور بزرگراهی، ۷۸۱ کیلومتر راه اصلی و فرعی و یکهزار و  ۴۲۰ کیلومتر نیز راه روستایی آسفالته است.

صادقی پور اظهارکرد: همچنین در این مدت تعداد 9 هزار و ۵۸۸ عدد تابلو و علایم ایمنی و ترافیکی با اعتبار  ۹۵ میلیارد ریال  تعمیر و نصب شده است.

وی اضافه کرد: نصب یا تعمیر ۳۷۷ متر مربع تابلو اطلاعاتی در محورهای ارتباطی استان با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال از دیگر اقدامات شاخص اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی در زمینه ارتقاء ایمنی راهها در سال گذشته بوده است.

دیگر خبرها

  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور
  • محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • لزوم انجام کار مطالعاتی دقیق بر روی پل‌ها و جاده‌ها
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی