Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدزاده گفت: با توجه به شیوع بیماری کورونا ویروس از لغو تمامی همایش ها و جشنواره های شهرداری ارومیه و سازمانها و مدیریت های تابعه تا آخر اسفندماه خبر داد.

«علی اصغر احمدزاده»، در گفت‌وگو با خبرگزاری شبستان در ارومیه، اظهار کرد:  با توجه به شیوع بیماری کورونا ویروس از لغو تمامی همایش ها و جشنواره های شهرداری ارومیه و سازمانها و مدیریت های تابعه تا آخر اسفندماه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه گفت: این تصمیم بنا بر مصلحت اندیشی شهردار حضرت پور  و به دستور وی انجام گرفته  و تمامی واحدهای تابعه شهرداری موظف و ملزم به رعایت آن جهت حفظ سلامتی پرسنل شهرداری و شهروندان هستند.

 

این مقام مسئول افزود: همچنین در تمامی معاونتها، مناطق، سازمانها و مدیریت های تابعه بنا بر تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرداری هرکدام از همکاران که علایم مشکوک و اولیه کرونا ویروس اعم از تب، آبریزش بینی، سوزش گلو و ریه ها و سایر علایم مرتبط را داشته باشند، مدیران قسمت ها موظف به ارائه مرخصی هستند و باید این همکاران شناسایی و از حضور آنها در محیط اداری تا بهبود علائم جلوگیری شود.

 

وی ادامه داد: بنابر تصمیمات اتخاذ شده تمامی ناوگان اتوبوس شهری در ارومیه روزانه دو بار به طور کلی ضدعفونی می شوند تا از شیوع احتمالی کرونا جلوگیری شود.

 

احمدزاده تصریح کرد: شهرداری ارومیه تصمیم گرفته است در تمامی نقاط شهر، بنرهای هشداردهنده و آگاهی بخش در رابطه با این بیماری را جهت تنویرافکارعمومی نصب کند که از امروز نصب این بنرها آغاز شده است.

 

وی تأکید کرد: همچنین شهرداری ارومیه نسبت به طراحی پوسترها و بنرهای اطلاع رسانی در خصوص کرونا در فضای مجازی اقدام می کند و تهیه تیزر و کلیپ جهت پیشگیری از این بیماری را در دستور کار خود قرار داده است.

 

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه یادآور شد: بنا بر دستور شهردار ارومیه از این پس از قبول نامه های مکتوب و دستی در سیستم اداری جلوگیری و تمامی امورات بایستی از طریق اتوماسیون در تمامی واحدهای تابعه بین شهروندان و سیستم اداری و بین واحدها با یکدیگر انجام گیرد.

 

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا ارومیه آذربایجان غربی شهرداری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۹۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیر مبارزه با بیماری‌های معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: عملیات ایمن‌سازی تکمیلی سال ۲۰۲۴ میلادی به اتمام رسید و مرحله دوم آن نیز از ۳۰ اردیبهشت تا یکم خردادماه به اجرا در می‌آید.
جهان‌بخش یوسفی یادآور شد: این طرح، از روز یکشنبه ۲ اردیبهشت با هدف ریشه‌کن‌کردن کامل این بیماری در کودکان زیر پنج سال مهاجران خارجی اجرا و بیش از ۷۵ درصد اتباع واکسیناسیون شدند.

دیگر خبرها

  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی
  • جشن سپاس کارگر در سمنان
  • پایان مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است / قرارداد با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • موافقت با مرخصی و اشتغال به کار جمعی از زندانیان خدابنده
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است/قرارداد اتوبوسرانی با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • درمان بیماری‌های صرع و تشنج کودکان در ایران
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه