Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@07:48:59 GMT

۳۵۰۰ میلیارد ریال قاچاق در سواحل استان بوشهر کشف شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۰۵۵۱

۳۵۰۰ میلیارد ریال قاچاق در سواحل استان بوشهر کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ولی‌الله رضایی نژاد بعدازظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در ۱۱ ماه امسال ۳۱۶ هزار و ۸۴۳ لیتر مواد سوختی قاچاق در استان بوشهر کشف‌شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش‌یافته است.

وی با اشاره به کشفیات مواد مخدر در سواحل استان بوشهر خاطرنشان کرد: در ۱۱ ماه امسال ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ تن مواد مخدر در سواحل استان بوشهر کشف‌شده که نسبت به چهار تن سال قبل ۱۲ درصد افزایش دارد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به دستگیری ۲۸ قاچاقچی مواد مخدر در سواحل استان بوشهر تصریح کرد: در ۱۵ عملیات در مقابله با سوداگران مرگ ۱۱ عملیات آن مسلحانه بود که ۲۸ نفر دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

رضایی نژاد با اشاره به افزایش ۱۲۵ درصدی کشفیات قاچاق در ۱۱ ماه امسال نسبت به سال قبل بیان گفت: ارزش کل کشفیات قاچاق شامل مواد سوختی، مواد مخدر و کالا استان بوشهر در ۱۱ ماه امسال ۳۵۰۰ میلیارد ریال بوده است.

وی با بیان اینکه تعامل با مرزنشینان افزایش‌یافته است افزود: تشکیل پرونده‌های کالاهای قاچاق ۲۵ درصد در ۱۱ ماه امسال افزایش‌یافته و کشف مواد محترقه در سواحل استان بوشهر تاکنون گزارش نشده است.

رضایی نژاد با بیان اینکه مأموریت‌های نظامی و دفاعی از ارکان اصلی مأموریت مرزبانی در برقراری امنیت پایدار مرزها است افزود: استیفای حقوق دولت و مرزنشینان راهبرد فرماندهی مرزبانی است

وی بیان کرد: برای کاهش آسیب‌های مرزی، آموزش مرزبانان در اولویت برنامه‌ها قرار دارد که در این راستا ضمن آموزش صیادان، دانش‌آموزان با قوانین و مقررات مرزی آشنا می‌شوند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر اجرای طرح مردم یاری را از دیگر برنامه‌های مرزبانی دانست و تصریح کرد: در ۲ سال اخیر پاسگاه‌های دریابانی استان بوشهر به ۴ شناور ۶۰ فوتی که توانایی حضور تا اعماق مختلف دریا دارند مجهز شده است.

رضایی نژاد از تجهیز شناورها به سامانه ردیاب خبر داد و بیان کرد: با مصوبه کار ویژه مرز ۶۰۰ فروند شناور در این استان به سامانه ردیاب مجهز شدند که نقش مهمی در ارائه خدمات مطلوب به آنان دارد.

وی از راه‌اندازی سیستم‌های مانیتورینگ در اسکله‌ها خبر داد و اظهار داشت: در این راستا مانیتورینگ اسکله‌ها در سطح استان بوشهر عملیاتی شده که نقش مهمی در ارائه خدمات مطلوب به دریانوردان دارد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به واردات ۱۰۰ قلم کالا توسط مرزنشینان خاطرنشان کرد: در راستای افزایش تعامل با مرزنشینان واردات ۱۰۰ قلم کالا با کدگذاری از طریق مرزها با تصویب آن، برای ساحل‌نشینان آزاد می‌شود.

کد خبر 4863020

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر مرزنشینان قاچاق کالا مرزبانی انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس بارش برف شهرکرد گرگان قزوین شیراز بیرجند بارش باران یاسوج سواحل استان بوشهر ۱۱ ماه امسال رضایی نژاد مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۰۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان در بخش‌های تسهیلات ضروری، وام کارگشایی و تسهیلات مسکن در شهرستان جم خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان جم، اکبر پورات ظهر امروز در جلسه با مسئولان شهرستان جم با اشاره به ایجاد میز خدمت همراه با کاروان خدمت مسئولان در این شهرستان اظهار داشت: در میز خدمت شهرستان جم همراه با کاروان خدمت مسئولان به این شهرستان با 173 نفر از مردم با حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر دیدار چهره به چهره انجام شد.

وی ادامه داد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سفر شهرستانی به شهرستان جم، ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های دولت مردمی آیت‌الله رئیسی رفع دغدغه‌ها در دیدار چهره به چهره با مردم و محرومین است، تصریح کرد: برپایی این چنین برنامه‌هایی در قالب میز خدمت اقدام بسیار با ارزشمندی است تا بتوانیم با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشیم.

وی از اختصاص 365 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به خانواده‌های کم‌بضاعت و 45 میلیون تومان مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند خبر داد و عنوان کرد: همچنین به سه نفر وسایل و خدمات توانبخشی اختصاص داده شد و فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم این شهرستان توسط هلال احمر استان تقبل هزینه شد.

پورات از تخصیص 6.6 میلیارد ریال وام به نیازمندان در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: در این دیدار با مردم شهرستان جم، 255 میلیون تومان تسهیلات ضروری، 110 میلیون تومان وام کارگشایی و 300 میلیون تومان تسهیلات مسکن به افراد مختلف در این شهرستان تخصیص یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در این دیدارها مهمترین موضوع متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرا طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

انتهای پیام/190

  

دیگر خبرها

  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی