Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال عباسی روز سه‌شنبه به همراه جمعی از مدیران این استان برای پیگیری روند سیلاب شهرستان کوهرنگ به این منطقه سفر کرد.

وی از بخش‌های مختلف این شهرستان دیدن و بر روند آماده‌باش و فعالیت‌های دستگاه‌های خدمات‌رسان و علمکرد مدیریت بحران در مقابله با سیلاب نظارت کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش شدید باران و ذوب شدن ارتفاع برف در شهرستان کوهرنگ، اظهار داشت: این موضوع در تشدید طغیان رودخانه‌ها و مسیل‌ها موثر است از همین رو باید آمادگی مقابله با هر نوع شرایطی را داشته باشبم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی با اشاره به تجربه موفق این استان در مهار سیلاب فروردین سالجاری، تصریح کرد: با وجود اینکه این استان بیشترین بارش‌های کشور را به خود اختصاص داد اما تلفات جانی نداشت.

وی تصریح کرد: با همراهی و انسجام لازم این سیلاب را نیز مهار کرده و اجازه نمی‌دهیم مشکلی برای مردم این منطقه به وجود آید.

استاندار چهارمحال و بختیاری در جمع دانش‌آموزان اهل موگویی در دبیرستان شبانه‌روزی شهر چلگرد نیز حاضر شد و گفت: تنها راه توانمند شدن در زندگی کسب علم و دانش است و با توجه به استعدادهای خوب و درخشانی که در استان و شهرستان کوهرنگ داریم که بی‌شک شما دانش آموزان آینده درخشانی برای استان رقم می زنید.

به گزارش ایرنا، در پی وقوع سیلاب روز سه‌شنبه در شهرستان کوهرنگ، اهالی ۷ روستای این شهرستان خروج اضطرای داده شدند و در مکان امن ساکن شده‌اند.

شهرستان کوهرنگ از مناطق برف‌گیر استان چهارمحال و بختیاری در ۹۰ کیلومتری مرکز این استان قرار دارد.

بنا بر اعلام اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری بارش‌ها تا اواسط روز چهارشنبه در این استان تداوم دارد و برای شهرستان کوهرنگ بیش از ۲۰۰ میلیمتر بارش پیش‌بینی شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری شبانه روزی علم و دانش مدیریت بحران انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری شهرستان کوهرنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۰۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: برای اجرای این طرح چهار کیلومتر شبکه آبرسانی، هزار و ۲۵۰ متر خط انتقال آب از چشمه به مخزن، ذخیره آب به حجم ۵۰ مترمکعب از جنس پلی اتیلن، خرید انشعاب و اجرای شبکه برق سه فاز و نصب ۳۵ فقره انشعاب با تجهیزات کامل نظیر کنتور اجرا شد.
کریمی افزود: برای اجرای این طرح ۵ میلیارد تومان هزینه شد.
روستای کهن دژ از توابع بخش ناغان شهرستان کیار در حدود صد کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • چهارمحال و بختیاری از سه‌شنبه تحث تاثیر سامانه بارشی است
  • هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب سیلاب در گلستان مهار شد
  • جولان خسارت‌های سیل در محور‌های خراسان جنوبی
  • محورهای مواصلاتی،متحمل بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم